خبرگزاری کار ایران

شاهرودی: تیم رویایی 96 شایسته قهرمانی بود / سربلندی ایران از هر چیزی مهم‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۶۰

مربی تیم امید ایران و بازیکن اسبق تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا به حمایت از تیم تحت هدایت کی‌روش پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، رضا شاهرودی با بیان اینکه بدون تردید همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال مثل تمامی مردم ایران آرزویی به جز سربلندی و موفقیت تیم ملی ندارند، اظهار داشت: جام ملت های آسیا تورنمنت بسیار مهمی است که نسل های مختلف فوتبال ملی ایران خاطرات متفاوتی از آن دارند. به عقیده من تیم رویایی سال 96 قطعا شایسته کسب عنوان قهرمانی جام بود.آن تیم با شکست قاطع عربستان که قهرمان مسابقات شد نشان داد بهترین تیم آن جام است اما با بدشانسی و بعضی اتفاقات دیگر در بازی نیمه نهایی نتوانست به فینال برسد و  به عنوان سوم مسابقات رسید.

شاهرودی در خصوص این دوره از رقابت های جام ملت ها نیز گفت: آرزوی همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال در کنار مردم ایران سربلندی و موفقیت تیم ملی است. ما تیم خوبی داریم که امیدواریم به جایگاهی شایسته در این رقابت ها دست یابد و مردم را خوشحال کند. قطعا هیچ چیزی مهمتر از موفقیت و سرافرازی نام ایران عزیز نیست که امیدواریم با همدلی و اتحاد همه اهالی فوتبال در این رویداد به موفقیت دست یابیم.

مربی تیم ملی امید همچنین در خصوص اردوی جدید این تیم گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به بهترین شکل از برنامه های آماده سازی تیم امید حمایت کردند. هر مسابقه ای که مورد نظر کادر بود خوشبختانه فراهم شد و اردوها همچنین بازی های بسیار خوبی را تا اینجا در دستور کار داشتیم. در اردوی جدید هم محور اصلی تمرینات بر مبنای بدنسازی خواهد بود تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و بعد از آن برای حضور در تورنمنت چهار جانبه قطر آماده شویم. فکر می کنم تقریبا 60% از ترکیب اصلی تیم شناخته شده و شکل گرفته که بخش باقیمانده هم در مسابقات و اردوهای بعدی مشخص می شود. امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم بتوانیم تا شروع مسابقات در فروردین ماه به بهترین فرم ممکن برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز