خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مرز زابل

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۵۷

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزداران هنگ مرزی زابل علیه قاچاقچیان و کشف 2 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "سعید کمیلی"در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به عمق کشور مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند و پس از مشاهده قاچاقچیان، به صورت مسلحانه درگیر شدند و محموله سنگین مواد مخدر را از چنگال  آنها خارج کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 2 دستگاه تراکتور، یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه موتور سیکلت، تصریح کرد: مأموران در این درگیری مسلحانه، موفق شدند یک تن و 460 کیلو و 400 گرم تریاک، 231 کیلو و 100 گرم حشیش، 398 کیلو و 800 گرم مرفین، 7 کیلو و 700 گرم هروئین و 52 کیلوگرم کراک مجموعاً 2 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کنند.

سردار کمیلی در خاتمه خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز