خبرگزاری کار ایران

سارا سندرز:

برنامه دموکرات‌ها برای بازگشایی دولت بیهوده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۵۳۲

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفت که برنامه دموکرات‌ها برای معضل دیوار مرزی آمریکا با مکزیک نمی‌تواند به بازگشایی دولت فدرال بینجامد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «سارا هاکبی سندرز» سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، به برنامه دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان این کشور برای بازگشایی دولت واکنش داد و گفت که برنامه «نانسی پلوسی» نامزد ریاست این مجلس، نمی‌تواند به تعطیلی ۱۱ روزه دولت فدرال پایان دهد. 

سندرز شامگاه گذشته -سه‌شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رئیس‌جمهور پیشنهاد جدی و خیرخواهانه‌ای برای بازگشایی دولت در زمینه بحران مرز‌هایمان و حمایت از مردم آمریکا به دموکرات‌ها داده است.»

وی افزود: «ما هنوز هیچ پاسخی از جانب دموکرات‌ها نشنیده‌ایم و آن‌ها به هیچ روی با ما همکاری نکرده‌اند. نانسی پلوسی، نامزد ریاست دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان، برنامه‌ای را پیشنهاد داده که نمی‌تواند به بازگشایی دولت بینجامد، چراکه این برنامه نمی‌تواند از مرزهایمان حمایت کند و منافع دیگر کشورها را به منافع کشورمان ترجیح می‌دهد.»

سندر در ادامه گفت: «برنامه پلوسی بیهوده است، چراکه امنیت مرزهای این کشور و خانواده‌های آمریکایی را در برابر قاچاق انسان، مواد مخدر و جنایت تضمین نمی‌کند. رئیس‌جمهور از رهبران دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره دعوت کرده تا به کاخ سفید بیایند و روز چهارشنبه در جلسه توجیهی مقام‌های ارشد سازمان امنیت ملی شرکت کنند. وی همچنان متعهد به رسیدن به توافقی است که هم دولت را باز نگه دارد و هم امنیت آمریکا را تضمین کند.»

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز