خبرگزاری کار ایران

افول ستاره‌های خارج از لیست برانکو ایوانکوویچ

هشدار به تیم‌های خواهان مهاجم پرسپولیس؛ گادوین منشا را نخرید

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۴۵۹

مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس در لیست مازاد برانکو قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس با پایان محرومیت از جذب بازیکن و در راستای تقویت خط حمله خود قصد به خدمت گرفتن یک مهاجم را دارد و به همین منظور با بازیکنان مختلفی وارد مذاکره شده است. همچنین مهدی شریفی و سعید کریمی هم در ابتدای فصل جذب این تیم شده‌اند و به همین خاطر ترافیک در خط حمله قهرمان دو دوره اخیر فوتبال ایران و نایب قهرمان آسیا به بالاترین حد خود خواهد رسید.

از طرفی گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای این تیم نیز نتوانسته توقعات بالایی که از او انتظار می‌رفت را برآورده کند و در 15 بازی لیگ برتر در فصل جاری تنها 1 گل به ثمر رسانده است و همین عملکرد ناامید کننده باعث شده تا برانکو روی نام او برای نیم فصل دوم قلم قرمز بکشد و به باشگاه اعلام کند نیازی به این بازیکن ندارد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد هستند تا گادوین منشا را به فروش برسانند تا از محل فروش او درآمد خوبی را کسب کرده و برخی از هزینه‌های جاری باشگاه پرسپولیس را پرداخت کنند. مورد دیگر هم بحث معاوضه مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با بازیکنان دیگر تیم‌ها است. در صورت بروز این اتفاق باید برخی نکات را هم مورد بررسی قرار داد.

همواره تجربه ثابت کرده که اگر برانکو ایوانکوویچ بازیکنی را از لحاظ فنی مورد تایید خود قرار ندهد آن بازیکن آینده‌ی خوبی را در پیش رو نخواهد داشت. سرمربی کروات پرسپولیس اصولا برای بازیکنان تصمیمات صبورانه‌ای را اتخاذ می‌کند و اگر تصمیمی بگیرد از آن عدول نخواهد کرد. 

در گذشته برانکو روی نام محمدعباس‌زاده، پیام صادقیان، رامین‌رضاییان و محسن مسلمان که هر کدام از نظر اسم و رسم در فوتبال ایران دارای اعتبار بودند قلم قرمز کشید و مشاهده کردیم که این بازیکنان دیگر نتوانستند آن عملکرد خوب خود در پرسپولیس را در سایر تیم‌ها ارائه دهند.

عباس‌زاده همواره در حال رفت و آمد بین تیم‌های مختلف بوده و از ثبات لازم برخوردار نبوده و این روزها را هم روی نیمکت نساجی پشت سر می‌گذارد. پیام صادقیان حضور در تیم‌های صبای قم، نفت تهران، سپیدرود رشت و عثمانلی اسپور ترکیه را تجربه کرده و هنوز نتواسته حتی ذره‌ای از عملکرد درخشان خود در پرسپولیس  را در این تیم‌ها نشان دهد. رامین رضاییان پس از پرسپولیس به اوستنده بلژیک پیوست و در فصلی که در این تیم حضور داشت اکثر مواقع کار خود را روی نیمکت و سکوها دنبال کرد و در نهایت از این تیم جدا شد و به الشحانیه قطر پیوست. محسن مسلمان هم بعد از پرسپولیس به ذوب‌آهن پیوسته و هنوز نتوانسته از فکر پیراهن پرسپولیس بیرون آمده و نمایش‌های درخشانی را از خود بروز دهد. حتی این بازیکن در مواقعی به دلیل عدم تحرک در زمین و نافرمانی از دستور مربیان از سوی سرمربی وقت ذوب‌آهن به کمیته انضباطی باشگاه معرفی هم شد اما دوباره با وساطت برخی به این تیم بازگشت.

این‌ها همه و همه نشان می‌دهد که وقتی برانکو نتواند از بازیکنی بازی بگیرد می‌توان تا حد زیادی آینده این بازیکن را حدس زد و این یکی از مواردی است که تیم‌های خواهان منشا باید آن را در نظر داشته باشند. این مهاجم نیجریه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت هیچگاه نتوانست در لیگ برتر چشم‌ها را به خود خیره کند و در نهایت هم در لیست مازاد برانکو قرار گرفت.

باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار این مهاجم سیه‌چرده و نیجریه‌ای پرسپولیس خواهد بود و آیا مسئولان پرسپولیس موفق به فروش یا معاوضه وی با بازیکن مدنظر برانکو خواهند شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز