خبرگزاری کار ایران

از فردا انجام می‌شود؛

آغاز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایمنی،آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۲۴۹

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات (EXPO ۲۰۱۹ FIRE&HSE) فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و ده‌ها شرکت داخلی و نمایندگان بزرگترین کمپانی‌های مطرح بین‌المللی و همچنین سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای نوین‌ترین تجهیزات، تولیدات، خدمات و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، مراسم گشایش این نمایشگاه فردا با حضور مقامات سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌‌‌نشانی، مدیران HSE سازمان‌‌‌ها و نهادهای مختلف کشور و روسای انجمن‌‌ها و اتحادیه‌‌های مرتبط برگزار می‌‌شود.

در این نمایشگاه که تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود، بیش از ۵۰ شرکت‌‌‌‌کننده داخلی و نمایندگان بزرگترین کمپانی‌های مطرح بین‌المللی حضور و مشارکت دارند.

سعید دولتشاهی، رییس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات گفت: در این نمایشگاه تلاش می‌‌کنیم تا با حضور، تعامل و هم‌‌‌فکری بین تولیدکنندگان، محققان و صاحبنظران و حضور سازمان‌ها، شرکت‌ها، صنایع تولیدی و خدماتی ذینفع، گامی موثر در راستای ارتقای استانداردهای مدیریت ایمنی، سلامت، محیط زیست و انرژی (HSE) کشور برداریم.

وی اضافه کرد: در چهارمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی ایمنی، آتش‌‌‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات، انواع تجهیزات، فناوری‌ها، سیستم‌های اتوماتیک کشف، اعلام و اطفای حریق، حفاظت در برابر حریق غیرعامل، آتش‌خاموش‌کن‌های دستی جدید، علائم هشداردهنده راهنما، تهویه و رفتارشناسی حریق، آموزش و مشاوره، توسعه فرهنگ خودایمنی، مدیریت شرایط اضطراری، ارزیابی ریسک، نقش بیمه در توسعه ایمنی بازارها و دیگر تجهیزات، خدمات و برنامه‌های مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات ارتقای سطح علمی، بومی شدن دانش فنی و شناخت تجهیزات، معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه HSE، ترویج و توسعه فرهنگ خود ایمنی، تغییر نگرش‌های نوین در زمینه‌های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در تمامی صنایع و ارائه برنامه‌ای نوین در عرصه سلامت و بهداشت جامعه را مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات بیان کرد.

دولشتاهی ادامه داد: معاونت روابط کار و اداره کل بازرسی کار و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش آگاهی و فرهنگ‌‌‌سازی ایمنی فضای کسب و کار، ضمن برپایی غرفه، چند کارگاه آموزشی با موضوعات "الزامات قانون کار و آیین‌‌نامه‌های حفاظت فنی و ایمنی کارگاه‌ها " با حضور کارشناسان و صاحبنظران برگزار خواهد کرد.

وی افزود: ارتقای سطح علمی، ارائه فناوری‌های پیشرفته و تخصصی، معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه HSE، ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی، تغییر نگرش‌های جدید در زمینه‌های ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در تمامی صنایع و ارائه چشم‌اندازی نوین در عرصه سلامت و بهداشت جامعه، مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات است.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط زیست، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات از فردا تا ۱۵ دی ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز