خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی در گفت‌وگو با ایلنا:

اسماعیلی و طارق کار جباروف را در زمین انجام می‌دهند/ گرو و نیومایر آنقدرها هم بی‌کیفیت نبودند

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۱۴۴

پیروز قربانی مدافع سابق استقلال مدعی شد بازیکنان نباید گول نتایج سه هفته پایانی را بخورند و باید تمام تلاش‌شان را انجام بدهند تا بتوانند در نیم فصل دوم هم بهترین نتایج را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال مدعی شد بازیکنان نباید گول نتایج سه هفته پایانی را بخورند و باید تمام تلاش‌شان را انجام بدهند تا بتوانند در نیم فصل دوم هم بهترین نتایج را کسب کنند.

با قربانی درخصوص شرایط استقلال، بازگشت احتمالی جباروف و همچنین پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا صحبت کردیم.

از نتایج استقلال در نیم فصل اول رضایت دارید؟

با توجه به نفراتی که استقلال از دست داده بود و شرایطی که در تمرینات پیش‌فصل داشت، نتوانست در هفته‌های ابتدایی به نتایج مهمی دست پیدا کند اما در ادامه آنها توانستند بهترین نتایج را کسب کنند و منتقدان را راضی نگه دارند اما ما نباید در باد این بردها بخوابیم چون در نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

این روزها بحث حضور سرور جباروف در استقلال شنیده می‌شود.

به نظر من الان بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و طارق همام همان کاری را انجام می‌دهند که جباروف انجام می‌داد. استقلال به بازیکنی مثل امید ابراهیمی نیاز دارد که بتواند در میانه میدان توپگیری کند. شما دیدید استقلال در سه بازی آخر از ارنج ثابت استفاده کرد و نتیجه‌اش را هم گرفت. این نشان می‌دهد که سرمربی تیم تاکتیک را خوب بلد است. باید قبول کنیم که اگر استقلال یک پیش‌فصل خوب داشت، خیلی زودتر می‌توانست به این روند خوب دست پیدا کند.

گرو و نیومایر هم از تیم جدا شدند.

به نظرم این دو بازیکن آنقدرها هم بی‌کیفیت نبودند اما متاسفانه در برهه‌ای تمام نتایج استقلال به اسم آنها نوشته شد و در نهایت زیر سایه تیام و جباروف از تیم جدا شدند.

استقلال این روزها به مدافع جدید هم نیاز دارد؟

به نظرم استقلال مدافعان خوبی دارد. این تیم بیشتر باید به دنبال جذب هافبک و مهاجم باشد تا مدافع. امیدوارم مسوولان استقلال بهترین‌ها را جذب تیم کنند.

بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس این روزها جدی شده است. با این موضوع موافقید؟

بحث خصوصی‌سازی سال‌هاست که شنیده می‌شود. از زمانی که ما بازی می‌کردیم گفته می‌شد قرار است استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. به نظرم هنوز این بحث به یک عزم جدی نرسیده است و باز هم سال‌ها طول خواهد کشید تا این اتفاق صورت بگیرد.

فکر می‌کنی تیم ملی بتواند در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسد؟

تیم ملی پتانسیل نتایج خوب را دارد. کی‌روش خیلی به تیم ملی کمک کرد. ما از نظر دفاعی بسیار خوب شدیم و همچنین لژیونرهای زیادی را در تیم‌های مختلف داریم. اما این را هم باید در نظر بگیریم خیلی‌ها هستند که از سبک بازی تیم ملی رضایت ندارند. همه فوتبالی را دوست دارند که در آن خلق موقعیت وجود داشته باشد. سبک کی‌روش در تیم ملی جا افتاده است. در جام جهانی هم خوب دفاع کردیم اما در جام ملت‌ها باید حمله کنیم چون اگر غیر از این باشد، قطعا نتیجه‌گیری به ضر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز