خبرگزاری کار ایران

مهاجمان مساله دار در پرسپولیس؛ از مهدی طارمی تا رضا قوچان‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۰۹

با توجه به اتفاقاتی که طی فصول اخیر در جذب مهاجم برای سرخپوشان شکل گرفته، باید منتظر نظر رسمی برانکو برای حضور بازیکن تازه‌وارد در این پست بود.

به گزارش ایلنا، بعداز پایان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، باز هم نخستین موضوع جذب مهاجم برای این تیم بود که سرو‌صدای زیادی به پا کرد. با وجود اینکه مهاجمانی مانند علیپور و منشا را نمی‌توان در جمع مهاجمان ناکام گذاشت اما نخستین چیزی که پرسپولیسی‌ها بعد از رفع محرومیت از نقل و انتقالات به دنبال آن بودند، بحث جذب مهاجم بود. در همین روزها صحبت جدی درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به گوش می‌رسد و البته بعد از آن صحبت از جذب قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به میان آمد تا پرسپولیسی نشان دهند به شدت به دنبال جذب مهاجم هستند.

پرسپولیس با حمایت هوادارانش سال‌های اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته و توانسته بهترین نتایج را کسب کند. این نتایج خوب سرخ پوشان حتی به لیگ برتر کشورمان هم محدود نشد و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا نقطه عطفی در نتایج این تیم در سال‌های اخیر بود. پرسپولیس نشان داد که هم در بعد مدیریتی و هم در بعد فنی عملکرد خوبی صورت گرفته و نتیجه‌ای که این تیم در طول چند سال اخیر کسب کرد، در واقع ثمره عملکرد خوب مدیریتی و کادر‌فنی و بازیکنان بود اما در طول چند سال اخیر هر چند این تیم در خط حمله مشکل گلزنی نداشته و در باز کردن دروازه حریفان تعللی نداشته است اما همواره موضوع جذب بازیکنان مهاجم برای پرسپولیس یکی از پر حاشیه‌ترین موضوعات بوده است. از جذب مهدی طارمی و جدایی این بازیکن گرفته تا جذب بهترین گلزن پیکان یعنی گادوین منشا، از حاشیه‌های جذب مهاجمان خارجی تا بازی ندادن به آنها گرفته تا زمزمه‌های جذب مجدد بازیکن مهاجم خارجی، بیشترین حواشی را برای پرسپولیس داشته است.

بعداز پایان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، باز هم نخستین موضوع جذب مهاجم برای این تیم بود که سرو‌صدای زیادی به پا کرد. با وجود اینکه مهاجمانی مانند علیپور و منشا را نمی‌توان در جمع مهاجمان ناکام گذاشت اما نخستین چیزی که پرسپولیسی‌ها بعد از رفع محرومیت از نقل و انتقالات به دنبال آن بودند، بحث جذب مهاجم بود. در همین روزها صحبت جدی درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به گوش می‌رسد و البته بعد از آن صحبت از جذب قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان به میان آمد تا پرسپولیسی نشان دهند به شدت به دنبال جذب مهاجم هستند.

بعد از اینکه ایرج عرب اعلام کرد که پیشنهاد رضا قوچان‌نژاد به پرسپولیس غیر متعارف بوده فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که رقمی به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد نشده است و با این شرایط به نظر می‌رسد حضور مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع سرخ‌پوشان منتفی شده است. در همین رابطه برانکو سرمربی پرسپولیس به مسوولان باشگاهش اعلام کرده اگر حضور قوچان‌نژاد در پرسپولیس منتفی شده او با چند مهاجم خارجی در کرواسی مذاکره کند تا در صورت رسیدن به توافق‌های نسبی، یک مهاجم خارجی به پرسپولیس اضافه شود. برانکو که این روزها برای سپری کردن تعطیلات به کرواسی رفته آخر هفته راهی تهران خواهد شد و قرار است مهاجم بعدی تیمش را خودش به مسوولان باشگاه معرفی کند.

هر چند هنوز برعکس رضا قوچان‌نژاد که احتمالاً پرسپولیس قیدش را زده است، مهدی طارمی همچنان شانس حضور مجدد در پرسپولیس را دارد اما باید به این نکته اشاره کرد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیسی‌ها همچنان بدش نمی‌آید مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و حاشیه‌های تیمش را بابت به خدمت گرفتن مجدد مهدی طارمی به حداقل برساند. این در حالی است که پرسپولیس بابت به خدمت گرفتن مهاجمان خارجی از جمله ولادیمیر پریمیوف و ... هم کم حاشیه نداشته است. بعد از گذشت یکی دو سال هنوز مشخص نشده است که چرا برانکو به این بازیکنان بازی نداد تا جذب این بازیکنان به پاشنه آشیل دوران مدیریتی طاهری تبدیل نشود. علی‌اکبر طاهری همچنان اصرار دارد که مهاجمان خارجی خوبی برای پرسپولیس جذب شده بود و حتی برانکو در جذب آنها نقش داشته است اما مشخص نشد که چرا سرمربی پرسپولیس هیچ وقت به آنها بازی نداد. حالا در روزهایی که پرسپولیس و برانکو بازهم برای انتخاب مهاجم تیم در تقلا هستند، باز هم معادله پیچیده جذب مهاجم سر راه پرسپولیسی‌ها است. به نظر می‌رسد مهاجمان پرسپولیس بایستی با نظر مثبت سرمربی انتخاب شوند تا مشکل سال‌های گذشته در این تیم باز هم تکرار نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز