خبرگزاری کار ایران

پیکر ناصر انتظاری تشییع شد/به‌جای تسلیت در تلگرام دورهم جمع شویم+فیلم و عکس

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۶۷

در مراسم تشییع پیکر ناصر انتظاری، سینماگران از اینکه فضای مجازی و تلگرام همه زندگی افراد شده است، گلایه کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر ناصر انتظاری (صدابردار فقید سینمای ایران) صبح امروز (دوشنبه 10 دی ماه) در میان حزن و اندوه دوستان و علاقمندان وی در خانه سینما برگزار شد.

همایون اسعدیان (رئیس هیات مدیره خانه سینما) با تسلیت درگذشت ناصر انتظاری گفت: درگذشت ناصر انتظاری بسیار دردناک است و او از زحمتکشان سینمای ایران بود، ما و سینمای ایران همه اعتبار خود را مدیون افراد گمنام و پنهانی هستیم که در این سینما فعالیت می‌کنند و همه تلاش خود را می‌کنند اما خیلی دیده نمی‌شوند.

 اسعدیان با انتقاد از اینکه امروز فضای مجازی همه معادلات را به هم زده است، گفت: به‌جای آنکه فقط در مراسم تشییع شرکت کنیم یا فقط به‌صورت تلگرامی تسلیت بگوییم؛ باید دورهم جمع شویم و حداقل تسلیت بگوییم و به همه ثابت کنیم در کل واحد هستیم.

مرتضی الویری (عضو شورای شهر و از اقوام  ناصر انتظاری) نیز گفت: بهتر است از زندگی شخصیت‌هایی همچون  ناصرانتظاری یک فیلم کوتاه ساخته شود تا مشخص شود که اینگونه افراد در چه فضایی زندگی می‌کردند. ناصر انتظاری سال‌ها در این حرفه کار کرد و فقط یک خانه ۷۰ متری داشت که آنهم پدرش برایش خریده بود.

وی ادامه داد: زندگی افرادی همچون ناصر انتظاری و وضع مالی آنها نشان می‌دهد که ما در یک جامعه نامتعادل زندگی می‌کنیم. در یک جامعه نامتعادل وقتی فردی هنرش را عرضه می‌کند، چگونه زندگی می‌کند؟ قطعا وضع خوبی ندارد اما  افراد دیگر با زد و بندها به ثروت‌های کلان دست پیدا می‌کنند.

الویری افزود: ناصر انتظاری با شعل و هنرش زندگی می‌کرد و فقط کار نمی‌کرد. او مانند بسیاری از افراد که فقط برای حقوق کار می‌کنند، نبود.

حسن زاهدی (صدابردار) نیز گفت: رفتن ناصر سخت بود زیرا خیلی خوب بود. مرا عموجان صدا می‌کرد. کلامش همیشه شیرین بود. برای انجمن صدا و سینمای ایران خیلی زحمت کشید و ستون اصلی سینما بود.

فریدون جیرانی نیز گفت: می‌دانستم قلب ناصر انتظاری بیمار است. او یک صدابردار و یک انسان خوب بود. هیچگاه نمی‌توانم او را فراموش کنم و متاسفم یک فرد صدیق را از دست دادیم.

ستاره اسکندری (بازیگر سینما) نیز گفت: از ناصر انتظاری به جز خوبی چیزی یادم نمی‌آید. شما معلم بودید و خوب بودید اما متاسفم که ما امروز از حال هم زیاد خبر نداریم و فقط بسنده می‌کنیم به فضای مجازی و همه ارتباطات را از دست داده‌ایم.

سیدوحید حسینی (کارگردان) نیز در حالی که بسیار متاثر بود و گریه می‌کرد، گفت: در تمام طول همکاری ما هرگز بعد از کات نمی‌گفتیم صدا خوب بود زیرا ناصر همیشه خوب بود و فقط ما می‌گفتیم "صدا" ناصر هم می‌گفت "رفت" و امروز نیز گفتیم "صدا" و ناصر "رفت".

حسین رفیعی (بازیگر) درحالی‌که بسیار متأثر بود، گفت: هر فردی با ناصر کار کرد نعمتی داشت. ما باهم بزرگ شدیم. او نگران پدرش بود و غم مادرش را داشت. ما باید آرزو کنیم فقط در مراسم ختم همدیگر شرکت نکنیم.

در پایان مراسم و بعد از اقامه نماز بر پیکر ناصر انتظاری، این هنرمند به سمت بهشت زهرا(س) و قطعه هنرمندان تشییع شد.

حجم ویدیو: ۱۱.۸۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز