خبرگزاری کار ایران

نماینده وزارت گردشگری مالزی خبر داد:

ورود مالزی به گردشگری زیبایی

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۱۴

«مای بیوتی» به عنوان پروژه دولتی وزارت گردشگری مالزی قصد دارد به عنوان برند سال ۲۰۱۹ گردشگری مالزی، در صدد جذب گردشگرانی برآید که در پی کشف راه‌هایی برای جوانی و زیبایی هستند.

به گزارش ایلنا، دانگ وانگ کنگ (نماینده وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی و همچنین نماینده دولت مالزی در پژوه توسعه گردشگری زیبایی) با اشاره به اینکه مالزی جزء ۵ مقصد برتر جهانی است، گفت: آمار نشان می‌دهد که در حال حاضر مالزی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر دارد و می‌خواهد این رقم رابرای سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ۶ میلیون نفر ارتقا دهد که بخشی از این گردشگران در راستای گردشگری زیبایی و تندرستی خواهند بود.

  به گفته او، «مای بیوتی» به عنوان پروژه  دولتی وزارت توریسم مالزی این اطمینان را به توریست‌ها می‌دهد  که بیایند و اعتماد کنند چرا که این پروژه زیر مجموعه یک سازمان دولتی در مالزی است و این در حقیقت یک مهر تایید برانجام این فعالیت است. به نوعی هیچ کس نمی‌تواند سر دیگری کلاه بگذارد و خدمات نامناسب ارائه دهد.

دانگ وانگ کنگ با تاکید برآنکه، مالزی در صدد آن است که این پژوه را در کل خاورمیانه معرفی کند تصریح کرد: در ایران نیز یکی از آژانس‌ها به عنوان نماینده مالزی در صدد جذب گردشگران بر خواهد آمد. مالزی  کشور پیشرفته‌ای در زمینه جوانسازی  است و با امکانات و تسهیلاتی که داریم می‌توانیم گردشگران زیادی را برای این امر جذب کنیم.

قائم مقام وازت گردشگری مالزی درباره قیمت پکیج‌ها گفت: قیمت پکیج‌ها و محصولات در این صنعت بسیار متفاوت است. ما نمی‌دانیم کدام یک از این محصولات می‌تواند با نرخ‌هایی که در ایران وجود دارد رقابت کند. البته باید این نکته را در نظر گرفت که در این حوزه اصلا قیمت مهم نیست بلکه یک فرد برای زیباتر شدن، خود را به کسی می‌سپارد و توقع دارد بهترین خدمات را دریافت کند؛ بنابراین در این میان بحث پول مطرح نیست. گردشگری تندرستی و بیوتی، منحصربه یک فرد نیست و جهانی است و ما تلاش می‌کنیم که این صنعت جدید را به خصوص در ایران. تبلیغ و معرفی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارند که به مقوله گردشگری سلامت و درمانی هم وارد شوند گفت: توریسم سلامت  در واقع شامل ۲ شاخه توریسم زیبایی و درمانی می‌شود. شاخه درمانی که به بیماری‌ها ارتباط پیدا می‌کند همانند جراحی قلب، چشم، زانو و... است و مالزی در سال آینده میلادی قصد ندارد در این زمینه وارد شود. قصد داریم در حوزه جراحی‌هایی زیبایی ورود کنیم .

به گفته نماینده بیوتی مالزی در ایران، قرار است این برنامه ایرانیزه  شود و این طرح سال آینده در ایران راه اندازی شود. چنانکه در کنار مای بیوتی مالزی، مای بیوتی ایران نیز راه اندازی می‌شود و همان گواهینامه با همکاری وزارت بهداشت و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری  ایران راه اندازی می‌شود. چرا که این شرکت و پژوه بین‌المللی است و در سنگاپور، چین و ویتنام گردشگری بیوتی طراحی شده است.

ورود مالزی به گردشگری زیبایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز