خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

دشمن با کمک نیروهای نفوذی خود در دولت و مجلس در حال فعالیت است

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۷۵

یک نماینده مجلس تصریح کرد: بدانید فتنه ۸۸ آخرین فتنه در این نظام نبود و دشمن با کمک نیروهای نفوذی خود در دولت و مجلس در حال فعالیت است و ۹ ماه قبل تاکنون بیش از ۲ هزار سند از جلسات آنها کشف شده است، در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران متوجه می شوند که جمهوری اسلامی ایران تاکنون از صدمه ای که دیده بخاطر وجود مدیران و مسئولانی بوده است که سعی نکردند مدیریت ارزشی و اخلاقی را پیاده کنند، بلکه تلاش آنها بیشتر بر روی انحراف از مسیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت: با کالبدشکافی فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی متوجه می شویم که جریان نفاق، ضد انقلاب با پوشش و شعار انقلابی برای ایجاد اصلاحات در انقلاب شکل گرفته بود، آن جریان فتنه چهره خود را که مملو از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی بود زیر نقاب دفاع از ارزش های اسلامی پنهان کرده بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حقیقت فتنه ۸۸ همان اهداف منافقان خلق برای نابودی نظام را دنبال می‌کرد، با چنین جریانی که ادعای تقلب و دفاع از رای مردم را داشت در عاشورای ۸۸ پدیدار شد، ملت فهیم ایران به ذات منفی همه سران فتنه و حامیان آنها به خوبی پی بردند و با حماسه بزرگ ۹ دی، فتنه دشمنان را سرکوب کردند.

موسوی لارگانی یادآورشد: سران فتنه نیز با سکوتشان نشان دادند توبه پذیر نیستند و اهداف استکباری را بر خواسته های مردم ترجیح می دهند، تکرار و یادآوری حماسه ۹ دی برای مردم و بخصوص جوانان امری لازم و ضروری است تا در آینده اگر با چنین جریان های منحرفی که با شعارهای جدید، جذاب و منافقانه روبرو شدند، فریب نخورند.

وی تصریح کرد: بدانید فتنه ۸۸ آخرین فتنه در این نظام نبود و دشمن با کمک نیروهای نفوذی خود در دولت و مجلس در حال فعالیت است و ۹ ماه قبل تاکنون بیش از ۲ هزار سند از جلسات آنها کشف شده است، در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران متوجه می شوند که جمهوری اسلامی ایران تاکنون از صدمه ای که دیده بخاطر وجود مدیران و مسئولانی بوده است که سعی نکردند مدیریت ارزشی و اخلاقی را پیاده کنند، بلکه تلاش آنها بیشتر بر روی انحراف از مسیر انقلاب است.

موسوی لارگانی افزود: جمهوری اسلامی ایران در صورتی ماندگار خواهد بود که با مال اندوزی و زندگی اشرافی مسئولان، انتصابات فامیلی، اعتماد نابجا به غرب و استعمار، استثمار منابع بیت المال توسط بانک ها و خون مردم را در شیشه کردن و بروکراسی شدید در سیستم دولتی و قوه قضائیه از این جامعه رخت بربندند.

وی اظهار کرد: باید یک پوست اندازی و تحول مدیریتی در ساختار نظام ایجاد کرد تا جان تازه ای به بدنه جمهوری اسلامی ایران تزریق شود، مردم انقلاب نکردند که برخی افراد غیرانقلابی وکالتشان در مجلس یا وزارت و مدیرکلی را در دولت برعهده گیرند.  دلیل اصلی بحران های فعلی در کشور انقلابی عمل نکردن قوای مختلف است، مجلس انقلابی، مجلس لیست محور نیست، مجلس در مواقع حساس بجای تاکید بر رفع دغدغه های معیشتی مردم به برخی امور حاشیه ای می پردازد.

وی بیان کرد: اتفاقات اخیر در جامعه، خانه ملت را بسیار بی ارزش نموده است، موضوع خصوصی کردن کلیه بنگاه های شستا و باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بسیار شک‌برانگیز است و بوی خصوصی خوری برخی مسئولان به مشام می رسد، لازم است مجلس و قوه قضائیه با جدیت بر روند خصوصی سازی نظارت کنند تا شاهد اتفاقاتی نظیر نیشکر هفت تپه نباشیم. استان اصفهان، استانی محروم و غیر برخوردار است، مردم نجیب و مظلوم استان اصفهان که در تاریخ انقلابی بودن خود را اثبات نموده اند چندین سال است که از آب آشامیدنی نیز بی بهره هستند.

وی خاطرنشان کرد: آقایان وزارت نیرو، تابستان گذشته آب چاه را به مردم اصفهان و شهرستان ها و شهرهای مجاور خورانیدید، اما بدانید اکنون چاه هایی که سال گذشته از آن آب برداشت کردید، خشکیده است و آب آشامیدنی ۵میلیون نفر در ماه های آتی با بحران جدی روبرو است، تشکیل ستاد احیای زاینده رود خواسته به حق مردمان فلات مرکزی کشور است، میان مردم استان های اصفهان، یزد و خوزستان و چهارمحال بختیاری اتحاد برقرار است و نباید با بحث های حاشیه این نماینده مردم در مجلس دهم ضعف های مدیریتی مسئولان به میان اقوام مختلف آورده شود.

موسوی لارگانی گفت: مسئولان امنیتی هشدارهای لازم را بایت وضعیت استان اصفهان داده اند، از روسای قوه مجریه می خواهم به این هشدارها توجه کنند تا در عمل انجام شده قرار نگیریم. بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران مورد اعتراض مردم است، جانبازان از بنیاد شهید به دستگاه مربوطه و از آنجا به بنیاد شهید پاس داده می شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دغدغه مهم این روزهای اقشار مختلف مردم بسته های حمایتی دولت و سبد کالا را که فقط افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و حقوق بگیران قرار می گیرند، انگار دولت برای افراد فاقد درآمد نظیر کشاورزان، دامداران، بیکاران، روستاییان و عشایر هیچ برنامه ای ندارد، باید این روند اصلاح شود و کشاورزی که تمام دارایی اش را در این سالها تحت بی کفایتی برخی مسئولان کرده حالا محتاج نگاه دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز