خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۳۶

استاندار زنجان، گفت: ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنحان، فتح اله حقیقی استاندار زنجان در جلسه دیدار با فعالان حوزه صنعت و تجارت، با اشاره به اجازه ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز ، گفت: ثبت سفارش واردات بدون انتقال ارز انجام می شود.

استاندار زنجان، اضافه کرد: صادرات شمش سرب و روی، نحوه قیمت گذاری خاک انگوران و سنگ آهن از موضوعات دیگر مطرح شده در دیدار استاندار با وزیر صمت بود که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول در استان، برخورداری مدیران از جسارت و ریسک پذیری بالا به ویژه در عرصه تولید و تجارت را ضروری دانست و برنگهداشت و حمایت از  صنعت و معدن و واحدهای تولیدی استان تأکید کرد.

 وی گفت: همه اقدامات لازم در حد توان برای رفع مشکلات صادر کنندگان و تولید کنندگان را انجام خواهد شد.

در این جلسه رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز مهمترین اقلام صادراتی استان را شمش روی، شمش مس و سرب، تیشو، انواع ترانسفورماتور، محصولات لبنی، مویز و خرمای خشک و مصنوعات گوناگون فلزی و فرش‌های ماشینی و دستباف و مواد شوینده نام برد که به 49 کشور جهان صادر می شود.وی همچنین گفت: صددرصد واردات استان ماشین آلات خطوط تولید  و مواد اولیه و قطعات یدکی ماشین آلات است.

ناصر فغفوری، صادرات کشور را در 8 ماهه سال 97 با احتساب میعانات گازی 31 میلیارد و 491 میلیون دلار با افزایش 13 درصدی عنوان کرد و از افزایش قابل توجه صادرات استان علیرغم مشکلات موجود خبر داد.

در این جلسه فعالان حوزه صادرات و تولید کنندگان به بیان نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و ویژه تخصیص ارز در زمان مناسب را خواستار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز