خبرگزاری کار ایران

توسعه خدمات درمانی بیمارستان کیش با تدوین برنامه استراتژیک

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۷۴

توسعه و ارائه خدمات درمانی با کیفیت، گام بعدی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش است.

به گزارش ایلنا، این برنامه استراتژیک با برگزاری بیش از 300 نفر ساعت کار کارشناسی طی دو ماه اخیر در  بیمارستان کیش در حال تدوین است.

با بهره گیری از تجربیات مدیران، مسئولین واحد ها و کارشناسان با تجربه بیمارستان در حضور دکتر حنان عموزاد عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران طی جلسات مدون، ضمن بازبینی برنامه های قبلی، برنامه استراتژیک جدید بیمارستان کیش مربوط به سال های 1398 تا 1400 تدوین می شود.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از سال 1391 تاکنون با تدوین دو برنامه استراتژیک مسیر توسعه بیمارستانی را دنبال می کند. اکنون  وجود زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری بویژه گسترش و توسعه نهایی بیمارستان، انتظار می رود ضمن اجرای برنامه استراتژیک جدید در راستای ارائه خدمات درمانی شاهد ارتقا چشم گیری در جزیره کیش باشیم.

طی چهار سال گذشته واحد بهبود کیفیت به صورت مستقل در بیمارستان شروع به فعالیت کرده است، که مسئولیت برگزاری جلسات ، تدوین و نظارت دقیق بر اجرای برنامه استراتژیک بیمارستان بر عهده این واحد است. واحد بهبود کیفیت در بخش های مختلف بیمارستان در امر اعتبار بخشی بیمارستانی و رعایت سنجه ها و تشکیل کمیته های مختلف درمانی و غیر درمانی عمل می کند. سال گذشته ضمن حضور تیم اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی بیمارستان کیش حائز رتبه درجه یک کشوری شد.

در حال حاضر توسعه گردشگری پزشکی و ایجاد سهولت در ارائه خدمات از برنامه های اجرایی در بیمارستان کیش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز