خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اسناد موجود در ثبت احوال معرف هویت افراد است

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۶۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ثبت احوال از این جهت اهمیت دارد که در حقیقت مرکز آمارگیری دقیق و محلی برای استحکام اسناد بوده و اسناد موجود در آن معرف هویت افراد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با مدیر کل و کارکنان ثبت احوال مازندران به حادثه 9 دی ماه اشاره و آنرا یک خیزش عمومی و قیام نهضت مردمی برشمرد و اظهار داشت: انقلاب ما با بصیرت افزایی و رهنمودهای رهبری در مقاطع مختلف از گزند دشمنان مصون مانده است.

وی وجود بیش از 600 هزار سادات را افتخار استان علوی مازندران دانست و افزود: خروجی این آمار حاصل تلاش فعالان ثبت احوال بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران به دلیل آغوش کشیدن سادات و زیر بار ظلم نرفتن دیار علوی شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های ثبت احوال از چند سال گذشته تاکنون رو به رشد بوده است ،افزود: صدور شناسنامه از سوی ثبت احوال هویت افراد را مشخص می کند.

آیت الله طبرسی از طلاق به عنوان آسیب اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: تاثیر پذیری از بیگانگان و فضای مجازی عاملی برای طلاق است.

وی خاطرنشان کرد: پوشش اسلامی از افتخارات ایران اسلامی بوده است که اکنون با تبلیغات دشمنان متزلزل شده است .

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر فرزند آوری تاکید کرد و ادامه داد: باید فرهنگ سازی برای این امر صورت گیرد.

آیت الله طبرسی گفت: ثبت احوال به عنوان متولی ثبت وقایع توانست همزمان با رشد فناوری و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز نقش به سزایی در تعالی سازمان و ارائه خدمت به مردم و دستگاه های اجرایی ایفا کند.

وی بیان کرد: مسئولان و کارشناسان می توانند از آمار و اطلاعات این ارگان بهره گرفته ، و از آن در جهت کاهش معضلات و مشکلات استفاده کنند.

آیت الله طبرسی افزود: ثبت احوال از این جهت اهمیت دارد که در حقیقت مرکز آمارگیری دقیق و محلی برای استحکام اسناد بوده و اسناد موجود در آن معرف هویت افراد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز