خبرگزاری کار ایران

اولین خرید زمستانی پرسپولیس: نادری به سرخپوشان پیوست

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۱۷

اولین خرید زمستانی پرسپولیس تهران با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد.

به گزارش ایلنا، پس از پایان محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی و کسب اجازه برای خرید بازیکن، مسئولان باشگاه از خط دفاعی آغاز کردند و به همین منظور بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز را انتخاب کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس که طی نیم فصل اول مسابقات لیگ هجدهم و حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین جام حذفی با تغییرات متعددی در خط دفاعی برابر رقبا حاضر می‌شد به یک مهره جوان در پست دفاع نیاز داشت و از این رو محمد نادری توسط برانکو ایوانکوویچ انتخاب شد.

نادری 188 سانتی متری روز گذشته با اجازه باشگاه کورتریک بلژیک به تهران سفر کرد و به همراه مدیربرنامه‌هایش با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس مذاکره رسمی را آغاز کرد.

مدافع 22 ساله امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره نهایی بین طرفین، قرارداد رسمی خود را امضا کرد تا بدین ترتیب به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ ملحق شود. گفتنی است مدت توافق نادری با پرسپولیس با توجه به اینکه او هنوز بازیکن تیم کوتریک است، 6 ماه و به صورت قرضی بوده که با گنجانده شدن حق خرید می‌تواند قراردادش را در تابستان دائمی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز