خبرگزاری کار ایران

به دلیل مشکلات مالی؛ سه آبی‌پوش در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۸۲

چند بازیکن استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی دنبال جدایی از این تیم هستند.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و حال و روز این تیم به شکلی است که کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد.

سه سال بعد از قهرمان لیگ پانزدهم، امروز اصلی ترین گزینه سقوط در لیگ برتر به حساب می آید. این تیم با کسر شش امتیازی که انجام شد عملا کار دشواری برای جدا شدن از قعر جدول پیدا کرد.

تغییرات مربی در حالی که امروز مربی دروازه بان ها و بازیکن همین تیم هدایتش را برعهده گرفته اند اینروزها امید آبی ها خوزستان برای ماندن است. با این حال استقلال خوزستان نیم فصل دوم را تنها با 6 امتیاز آغاز خواهد کرد اما هنوز مشخص نشده که برنامه نقل و انتقالاتی این باشگاه در تعطیلات چیست.

اینکه چقدر استقلال خوزستانی ها و دست اندرکارانش از تلاش برای ماندن قطع امید کرده اند مشخص نیست اما در حال حاضر برخی از بازیکنان این تیم در حال جدایی هستند. فرزین گروسیان دروازه بان این فصل استقلال خوزستان به نظر یکی از اولین جداشده های این تیم باشد. او در این فصل ابتدا نیمکت نشین بود اما از هفته دهم دروازه بان اصلی تیمش شد.

با توجه به اینکه باشگاه هنوز هیچ پولی به این بازیکن و چند بازیکن دیگر نداده است آن ها با فسخ یکطرفه قراردادشان می توانند به تیم جدید بپیوندد.

نکته ای که درباره استقلال خوزستان می توان به آن اشاره کرد این است که این باشگاه در نیم فصل سی درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی اش را به غیر از سه بازیکن از جمله دروازه بان جدایی طلبش پرداخت کرده است. شاید این خودش به معنای عدم تمایل استقلال خوزستان برای ادامه دادن با برخی از این بازیکنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز