خبرگزاری کار ایران

خطیر: حسینی و کریمی حق‌شان بود به جام ملت‌ها بروند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۸۱

حسین حسینی دروازه‌بان استقلال از تیم ملی خط خورد که به یکی از سوژه‌های روز فوتبال ایران تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال از تیم ملی خط خورد که به یکی از سوژه‌های روز فوتبال ایران تبدیل شود. او از این اتفاق خیلی ناراحت است زیرا که در یک سال اخیر دو رویداد ملی مهم را از دست داده است.

در این رابطه با علیرضا خطیر معاون ورزشی استقلال تماس گرفتیم که وی اعلام کرد: «باشگاه استقلال حمایت خود را از حسین حسینی و علی کریمی انجام خواهد داد.»

خطیر در این مورد گفت: «کریمی و حسینی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران هستند و حق‌شان این بود که در جام ملت‌ها حضور داشته باشند اما به هر حال با نظر کی‌روش از تیم ملی خط خوردند. برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

معاون ورزشی استقلال ادامه داد: «من با حسینی تلفنی صحبت کردم. او کمی ناراحت بود و ناراحتی‌اش هم به حق بود زیرا دوست داشت در جام ملت‌ها حضور داشته باشد. من مطمئنم هر دوی این دو بزرگوار به زودی فیکس تیم ملی در مسابقات پیش‌رو خواهند شد. اما ای‌ کاش آقای کی‌روش اگر قرار بود حسینی را خط بزند مانند رشید مظاهری اصلا او را به اردو دعوت نمی‌کرد. این بازیکنان جوان هستند و طاقت خط خوردن در لحظه آخر را ندارند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز