خبرگزاری کار ایران

حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به کی‌روش؛ با ابرام چرخی هم قهرمان می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۴۴

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس حسابی از خجالت کی‌روش درآمده و علیه او موضع گرفته است.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ضمن گلایه از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا معتقد است که تیم کی‌روش می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد.

کی‌روش دستاورد نداشته است

در درجه اول  من هم مثل تمام  هموطنانم آرزومی کنم تیم ملی کشورم موفق شود اما به نظرمن دراین مدت 7 تا 8 سالی که کارلوس کی روش  در نیمکت مربیگری تیم ملی قرار دارد دستاورد قابل ملاحظه ای به دست نیاورده  است و  نفرات تیم ملی آن قدر خوب و با کیفیت هستند که هر مربی دیگر که  بر مسند کار بود می توانست  تیم را به جام جهانی ببرد. به نظر من ما در جام ملت‌ها هم می‌توانیم قهرمان شویم و اینکه می‌گویند هدف ما حضور در نیمه نهایی است اصلا درست نیست چرا که ما با این تیمی که در اختیار داریم با ابرام چرخی هم می‌توانیم قهرمان شویم.

پروین گفت بروید و جا را برای جوانترها باز کنید

جای بسیاری از بازیکنان خوب  لیگ برتر انصافا خالی به نظر می رسد  و حق بسیاری از چهره های آماده لیگ تباه شده  است . واقعا چرا نباید تیم ملی از وجود  شجاع خلیل زاده و جلال حسینی و یا حتی کمال کامیابی نیا  بهره نبرد در شرایطی که بهترین خط دفاع لیگ را به خودشان اختصاص داده اند و بیاییم  به جای آن ها  از مسعود شجاعی، پژمان منتظری ، و حتی اشکان دژاگه استفاده کنیم  . من خاطرم هست  علی پروین یک روز از من و ناصر محمد خانی و شاهرخ بیانی سن مارا پرسید و بلافاصله  بعد از این که متوجه شد که سن ما از 30 سال  رد شده است گفت دیگر زمان خداحافظی شما از فوتبال رسیده است و بروید در باشگاهایتان خدمت کنید تا  عرصه را برای  ورود افراد جوانتر خالی کنید.

ماجد عبدالله اسطوره‌ی آسیا بود

در جام ملت‌های 1988 قطر، ما در دیدارهای مقدماتی بسیار خوب کار کردیم اما نباید  دربازی آخر در برابر کره بازی را واگذار می کردیم  چرا که اگر در گروهمان اول می شدیم , در آن صورت  در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین می رفتیم و در مورد آن ضربه سری هم که ماجد عبدالله روی سر من زد باید بگویم که او 163 بازی ملی دارد و یکی از اسطوره های آسیا به شمار می رود و یک یازیکن بی نام و نشانی نبود.

نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت

 ببینید علاوه بر قدرت های آسیا که تنور مسابقات را داغ  می کنند  نمی توان به راحتی از تیم های قطر ، امارات ، سوریه و عراق بگذریم هر چند این تیم ها از نام ما هراس داشته باشند ولی بسیار خطرناکند و به هیچ وجه نباید  آن ها  را دست کم گرفت  خصوصا تیم امارات که که میزبان این دوره از مسابقات است.

خط خورده‌ها نباید ناامید شوند

جام ملت های  1984 من در آخرین  روزها از لیست  تیم ملی خط خوردم و ناصر ابراهیمی همان روز به من گفت تو هنوز 21 سال بیشتر نداری  و من قصد دارم دراین  جام از  بازیکنان با تجربه استفاده کنم و به تو قول می دهم در آینده  10 سال در تیم  ملی راحت بازی  می کنی و درست همین هم شد و توصیه ام  به کسانی که ازلیست تیم ملی خط خورد اند این است که ناامید نشوند و بدانند تیم ملی ارث پدر هیچ کسی نیست و هر کسی که در تیم ملی حضور پیدا می کند چه یک بازی و چه صد بازی باید برای موفقیت تیم ملی کشورش بجنگد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز