خبرگزاری کار ایران

دعا و حرکات پشت پرده برای بازگشت نیمار به بارسلونا!

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۱۲

آرتور، هافبک بارسلونا می‌گوید برای برگشتن نیمار به این تیم دعا می‌کند.

به گزارش ایلنا، فوق‌ستاره برزیلی و گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال یک سال و نیم است که به پاری‌سن‌ژرمن رفته اما همواره گزارش شده از شرایطش در فرانسه رضایت ندارد و مایل است از این تیم جدا شود، از رئال مادرید و بارسلونا به‌عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.

هم‌تیمی‌ نیمار در تیم ملی برزیل که در تابستان با 40 میلیون یورو از گرمیو به بارسا آمده، امیدوار است نیمار یک روز برگردد: «شخصا دعا می‌کنم که برگردد چون او یک فوق‌ستاره و غیرقابل جایگزین است. فکر می‌کنم تیم هر چه بازیکنان بزرگتری داشته باشد، بهتر است.»

این بازیکن 22 ساله همچنین به دعا اکتفا نکرده و پشت پرده کار می‌کند تا زمینه بازگشت نیمار را فراهم کند: «من خیلی کار می‌کنم که او برگردد اما او زندگی خودش را دارد، می‌داند چه می‌کند و اگر این اخبار درباره بازگشت او صحت داشته باشد دقیقا نمی‌دانم چقدر صحیح است. به هر حال او یک دوست خوب و یک حرفه‌ای واقعی است که برایش احترام زیادی قایلم و خوشحال می‌شوم اگر بتواند اینجا برگردد.»

نیمار این فصل هم با پاری‌سن‌ژرمن موفق بوده و در 18 بازی در رقابت‌های مختلف 16 گل به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز