خبرگزاری کار ایران

توسط خیّرین سلامت و با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۲۷ خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۲۳۲

در مراسمی که با حضور وزیر بهداشت و جمعی از خیّرین نیک‌اندیش حوزه سلامت برگزار شد، ۲۷ خانه بهداشت که پس از زلزله سال گذشته استان کرمانشاه تخریب شده یا آسیب دیده بود، به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، سال گذشته پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت بهداشت و خیّرین سلامت برای احداث واحدهای ارائه خدمات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده به امضا رسید که در این مراسم ۲۷ پروژه شامل ۲۷ خانه بهداشت در ۶ شهرستان استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این ۲۷ پروژه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که شامل ۱۹ خانه بهداشت در شهرستان سرپل ذهاب، ۳ خانه بهداشت در شهرستان جوانرود، دو خانه بهداشت در شهرستان اسلام آباد غرب، یک خانه بهداشت در شهرستان قصر شیرین، یک خانه بهداشت در شهرستان گیلانغرب و یک خانه بهداشت در شهرستان ثلاث باباجانی است،  ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین حوزه سلامت هزینه شده است.

از این ۲۷ پروژه ساخت ۲۰ خانه بهداشت توسط بانک آینده و دو خانه بهداشت توسط موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید و ۵ خانه بهداشت نیز توسط موسسه خیریه دهش پور، شرکت نیکوکاران شریف، مجمع خیرین اراک، دانشگاه یزد و مجمع خیرین کرمانشاه ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز