خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد:

معرفی ایده های برتر رویداد استارتاپی حوزه صنعت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۶۹

رویداد سه روزه استارتاپی حوزه صنعت که اولین بار در استان و در مدت سه روز در دانشگاه مازندران برگزار شد، با معرفی ایده های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سید مصطفی موسوی گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب پیشرفت کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به وجود ظرفیت بالا و خوب دانش و پتانسیل مطلوب در حوزه دانشگاه افزود: اگر بخش صنعت و دانشگاه از ظرفیت‌های هم بدرستی استفاده کنند، هم موجب تحقق پیشرفت صنعت و هم دانشگاه خواهند شد.

موسوی بیان داشت: این رویداد کارآفرینی با هدف آشنا سازی دانشجویان با فرهنگ کارآفرینی، ایجاد کسب و کارهای دانش بنیان، خلق مدلهای کسب و کار مبتنی بر دانش فن آوری روز و اصول ایده پروری و خلاقیت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت ۴1ایده در بخش اول ارائه شد و از بین این ایده ها 10 ایده به مرحله کار تیمی راه یافتند.

موسوی خاطرنشان کرد: در آخرین روز این رویداد، تیم ها به ارائه ایده های خود پرداختند که پس از انجام داوری، تیم‌های میکرو استارتر، بایو گاز و فن آوران سیمرغ، حاضر حائز رتبه های اول تا سوم شدند و تیم های EMSو شیلد مشترکاً بعنوان ایده خلاق معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز