خبرگزاری کار ایران

پیام جدید کارلوس کی روش

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۰۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا پیام جدیدی را صاد کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 9 روز مانده به آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا پیامی جدیدی صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:

جام ملتهای ۲۰۱۹ و تمام ماجراجویی هایش از امروز با ثبت لیست نهایی تیم ملی رسما آغاز می شود.
چیزی که تا به امروز ما را نکشته تنها می تواند قوی‌تر و بهترمان کند!!. آخرین گفته‌ام را تقدیم می کنم تا از طرف هواداران تیم ملی قلب خود را بگشایم.

وقتی شما وظایف بزرگی بر دوش دارید، ولی در راستای انجام مسئولیت های خود شکست می خورید، شما احترام و اعتبار خود را از دست می‌دهید. تنها پاسخ ما بی تفاوتی و نشان دادن بی اعتنایی است. این مسایل نه تنها راجع به و بر علیه اهداف تیم ملی، بلکه راجع به توقعات و رویاهای تیم ملی بود. ما باید مثبت فکر کنیم و خود را تبدیل به افرادی با ایمان قوی کنیم. ما اگر می‌خواهیم به رویای بزرگ‌مان دست پیدا کنیم ابتدا می بایست بزرگ فکر کنیم.

یک بار دیگر تشکر می کنم از تمامی آنهایی که درون و بیرون زمین به ما کمک کردند تا به این فرصت بی نظیر برای به چالش کشیدن جام ملتهای ۲۰۱۹ دست یابیم.

برای تک تک شما بهترین ها را در راستای موفقیت‌تان آرزو می‌کنم.

همه برای تیم ملی.
به امید آینده.
کارلوس کی روش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز