خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی: بعد از 40 سال دعا کنید قهرمان آسیا شویم

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۰۰۸

ستاره تیم ملی و بازیکن مورد اعتماد کارلوس کی‌روش از روحیه بالای هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به افتخاری بزرگ بعد از 40 سال در آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی که در نهایت موفق شد در لیست تیم ملی حاضر شود، در مورد حضورش در لیست نهایی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم که در لیست تیم ملی هستم و امیدوارم تیم ما بتواند بعد از سال ها خبرساز شود. همه تلاشمان را می کنیم در جام ملت ها نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

او در مورد خط خورده های تیم ملی هم گفت: قطعا خیلی سخت است چون بچه ها واقعا زحمت کشیدند، البته آنها قطعا در اردوی بعدی حاضر خواهند شد و ما را دعا کنند که سربلند بشویم.

هافبک تیم ملی در مورد بازی دوستانه با فلسطین گفت: بازی خوبی بود و آنها تقریبا شبیه به یمن بازی می کنند. امیدوارم از این بازی درس گرفته باشیم و بتوانیم در جام ملت ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

ترابی در مورد ترافیک در پستی که او بازی می کند هم گفت: در تیم ملی مهم نیست چه کسی بازی می کند، هرکسی بازی کند امیدوارم خوب باشد و بتواند دل مردم ایران را شاد کنم.

او در مورد جوی که علیه تیم ملی به راه افتاده است هم گفت: قطعا هر جوی هم باشد مردم دوست دارند تیم ملی کشورشان نتیجه بگیرد. مردم ما را ویژه دعا کنند و امیدوارم بتوانیم بعد از بیش از 40 سال قهرمان جام ملت ها شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز