خبرگزاری کار ایران

با حضور هزاران نفر؛

پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۴۵

پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور هزاران نفر از از مردم قم، علما و روحانیون در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه پنجم دی ماه از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم علاوه بر حضور پرشور علما، روحانیون و شاگردان آیت الله هاشمی شاهرودی در حوزه علمیه قم، اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند و با شعارهای یا حسین(ع) و یا زهرا(س) با پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی وداع کردند.

از جمله شخصیت‌های حاضر در مراسم تششیع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم، صالحی وزیر ارشاد، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین استان قم حضور داشتند.

پیکر آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی پس از تشییع در مسجد بالاسر حرم حضرت معصومه و در کنار قبور دیگر علما و مراجع تقلید به خاک سپرده شد.

همچنین بسیاری از عراقی‌های مقیم قم حضور چشمگیری در مراسم تشییع آیت الله هاشمی شاهرودی داشتند که از جمله آنها می‌توان به گروه نجبا که با پرچم‌های زردرنگ در این مراسم حضور داشتند اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود مراسم ختم و بزرگداشت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی امشب و پس از نماز مغرب و عشاء امشب و فرداشب در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز