خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

نوپیشه سازی با خلق ارزشهای جدید لازمه ارتقای دانش و پژوهش است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۵۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نوپیشه سازی با خلق ارزشهای جدید لازمه ارتقای پژوهش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سید عباس موسوی صبح امروز در هفتمین جشنواره تحقیقاتی طبری در ساری با تاکید بر امر پژوهش اظهار داشت: در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه های گوناگون که در نهایت به ارتقای سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص های کلان یک کشور منتهی می شود به ابعاد مختلف پژوهش و کارشناسی وابسته است.

وی افزود: وابستگی پژوهش آمیزه ای از اندیشه ،علم ،دانش و تفکر که برآیند آن،نوید بخش توسعه ،حفظ و تقویت استقلال سیاسی و اقتصادی و خودکفایی جامعه و کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نو پیشه سازی با خلق ارزشهای جدید را لازمه ارتقای دانش و پژوهش دانست و گفت: در عصر کنونی باید از فعالیت های سنتی خارج و به سمت رویکرد جدید حرکت کنیم.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به مدد توانمندی نخبگان،دانشمندان و فرهیختگان عرصه های علمی و دانشگاهی  خود موفق شده تا مسیرهای تولید علم و به کارگیری آن در فنون و رشته های مختلف را به شیوه های کارآمد به ویژه در عرصه های علوم پزشکی و فناوری به کار گیرد و جهان را در برابر شتاب پیشرفت به تعجب وا دارد.

 موسوی به تغییر نسل دانشگاهی و اینکه دانشگاه ها پتانسیل های خود را شناسایی و اقدام به تغییر نسل دانشگاهی کنند،افزود: پژوهش رمز تحول مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر در اعتلای اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: بی تردید دستیابی به چشم اندازهای کوتاه مدت و بلند مدت سیاست های کلی انقلاب اسلامی به ویژه تحقق اهداف سال" پژوهش هدفمند،فناوری ارزش آفرین،در خدمت تولید ملی " نیازمند کار پژوهشی و کارشناسی دقیق است که با همت و توان مصاعف اعضای هیات علمی و پژوهشگران جوان و فرهیخته حاصل خواهد شد.

در پایان این همایش از برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی در هفتمین جشنواره تحقیقاتی طبری تجلیل شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز