خبرگزاری کار ایران

وحیدی در جمع خبرنگاران:

گرفتاران از دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی دست خالی بازنمی‌گشتند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۳۳

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:کسانی که مشکل و گرفتاری داشتند معمولا وقتی به ایشان و دفتر ایشان مراجعه می‌کردند، دست پر باز می‌گشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران گفت: ایشان اخلاق بسیار کریمه‌ای داشتند و از این جهت بسیار جاذب بودند. نکته بعدی خردمندی و تیزهوشی و ذکاوت ایشان بود که ما این مهم را در جلسات و از نوع بحث ایشان راجع به موضوعات کاملا درک می‌کردیم.

وزیر دفاع دولت دهم گفت: مساله بعد ولایتمداری ایشان بود که انصافا به موضوع ولایت ایمان عقلی داشتند و در راه استحکام این نظریه مبارک و فکر مبارک اقدام جدی می‌کردند. ویژگی دیگر ایشان تلاش برای نشر معارف اهل بیت بود و در این زمینه هم فعالیت‌های مختلفی داشتند و در عین حال خودشان به عنوان یک مخلص و عزادار اهل بیت در مراسمات حضور داشتند و در حالی که خود ایشان یک مجتهد عالی قدر بودند اما در این حوزه به هیچ عنوان کم نمی‌گذاشتند.

وی افزود: آیت الله شاهرودی بارها شانه‌های خودشان را زیر بار مسئولیت می‌دادند و اخلاق کریمه و حسنه‌ای داشتند. به مسائل و مشکلات  محرومان خیلی توجه داشتند. کسانی که مشکل و گرفتاری داشتند معمولا وقتی به ایشان و دفتر ایشان مراجعه می‌کردند، دست پر بر می‌گشتند. از همه این‌ها بالاتر ولایتمداری و اعتقاد ایشان به ولایت بود. این وجوه شخصیتی چند بعدی ایشان موجب شده بود که اکثر افراد به ایشان علاقه داشته باشند و از ایشان الهام بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز