خبرگزاری کار ایران

زنوزی، گوچی را از چنگ پرسپولیس در می‌آورد؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۰۹

مهاجم تیم آپوئل قبرس این روزها به جذاب ترین چهره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، رضا قوچا‌ن‌نژاد به یک چهره جذاب در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تبدیل شده و هر روز اخبار جدیدی در مورد تیم آینده وی به گوش می‌رسد.

ابتدا خبر تمایل استقلال به او مطرح شد و برخی معتقد بودند که این بازیکن در لیست شفر برای تقویت استقلال قرار دارد اما خیلی زود این شایعه تکذیب شد و مشخص شد که این گونه نبوده است.

پس از استقلال نام پرسپولیس در حوالی این بازیکن به گوش رسید و اعلام شد برانکو ایوانکوویچ نظر مساعدی روی جذب او دارد و روی قدرت تمام کنندگی وی در ادامه فصل حساب باز کرده است. این خبر به حدی جدی شد که هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام گوچی مراجعه کردند و از او خواستند که به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت دهد.

از طرفی عنوان شد که خود قوچان‌نژاد راضی به این انتقال است زیرا در تیم کنونی خود یعنی آپوئل قبرس شرایط خوبی را ندارد و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است و قصد دارد در لباس تیم پرسپولیس دوباره به سطح بالای فنی گذشته خود برسد اما مشکلی که وجود دارد این است که همسر وی که خواهر یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است مخالف زندگی در ایران است و همین عامل باعث شده تا قوچان‌نژاد به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت ندهد.

اما با رایزنی مسئولان پرسولیس مشخص شد که قوچان نژاد بیش از پیش به حضور در پرسپولیس نزدیک شده و اگر اتفاقی رخ ندهد به این تیم خواهد پیوست اما پیشنهاد تراکتورسازی کار را برای پرسپولیس و ایرج عرب سخت‌تر از گذشته کرد.

تیم تبریزی که با جدایی لی اروین با کمبود مهاجم مواجه است قصد جذب یک ستاره را در خط حمله خود دارد و به همین خاطر روی جذب قوچان‌نژاد نظر دارد. زنوزی مالک تراکتورسازی که در ابتدای فصل با جذب سه کاپیتان تیم ملی یعنی شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی سر و صدای زیادی به پا کرده بود قصد دارد به هر قیمتی شده مهاجم گلزن و سابق تیم ملی ایران را هم جذب کرده و جای خالی لی اروین را پر کند.

از مواردی که می‌تواند این انتقال را تسهیل ببخشد حضور شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی در تبریز است که رابطه‌ی دوستانه و صمیمی با گوچی دارند و می‌توانند در روند مذاکرات به زنوزی و تراکتورسازی کمک کنند تا قوچان نژاد را راضی به حضور در تبریز کنند.

همچنین رقم فسخ قرارداد گوچی با تیم آپوئل مبلغی بالغ بر 400 هزار دلار است که تیم‌های خواهان او باید آن را به آپوئل‌نیکوزیا پرداخت کنند تا رضایتنامه وی را دریافت کنند. رقمی که کمتر باشگاهی در ایران توان پرداخت آن را دارد و شاید تنها باشگاهی که بتواند از پس پرداخت این رقم بر بیاید تراکتورسازی باشد که به بخش خصوصی واگذار شده و از مالکی متمول سود می‌برد.

البته مدیربرنامه‌های قوچان نژاد مدعی شده این بازیکن از لیگ‌های سوییس و لهستان هم پیشنهاد بازی دارد اما به نظر می‌رسد این پیشنهاد زیاد جدی نباشد و تنها به خاطر بالا بردن قیمت قوچان‌نژاد مطرح شده باشد.

هر آن چه که هست باید منتظر باشیم و ببینیم این مهاجم گلزن در نهایت راه چه تیمی را در پیش خواهد گرفت و در کدامیک از تیم‌های مطرح شده توپ خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز