خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان مطرح کرد:

اولویت شهرداری توسعه حمل و نقل عمومی در شهر است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۷۴

شهردار زنجان تاکید کرد: کار کردن در شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است اما این وضعیت نباید مانع کار و خدمت‌رسانی به شهروندان شود و اولویت شهرداری نیز دراین راستا توسعه حمل و نقل عمومی است .

به گزارش ایلنا از زنجان، مسیح‌اله معصومی در مراسم رونمایی از اولین اتوبوس ویژه معلولان، گردشگری و ۱۵ اتوبوس بازسازی شده و نیز اولین جایگاه سوخت گازوئیل شهری، با بیان اینکه ترافیک یکی از ضروری‌ترین تخصص‌ها و یکی از ارکان مهم در شهرهای بزرگ است، گفت: به همین‌خاطر حوزه ترافیک را در شهرداری مستقل کرده‌ایم؛ چرا که در شهرهای در حال توسعه، توجه به ترافیک حائز اهمیت است‌ و به این موضوع تاکید داریم که در این بخش باید خدمات به نحو مطلوب به شهروندان ارائه شود.

وی تصریح‌ کرد: ترافیک موضوع تخصصی و عمومی است و باید با این دیدگاه به این موضوع توجه داشت و همه به نوعی با این موضوع درگیر هستند و هر تضمینی در این حوزه اثرش را در شهر می‌گذارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه سیاست ما در شهرداری، ریسک‌پذیری برای تغییر دیدگاه به مقوله ترافیک در شهر است، گفت: ما مخالف نگاه حاکمیت خودرو بر حاکمیت انسان در موضوع ترافیک شهری است.

وی با بیان اینکه نمونه نگاه انسان‌محوری ما افتتاح طرح پیاده‌راه بود، افزود: اولویت ما توسعه حمل و نقل عمومی در شهر است تا هسته مرکزی شهر وضعیت ترافیک بهتری داشته باشد.

معصومی با تاکید بر اینکه حمل و نقل شخصی در مرکز شهر باید محدود شود و محورهای شخصی تنگ‌تر شده و بیشتر فضا به تردد اتوبوس و تاکسی اختصاص یابد، گفت: البته در جاهایی که لازم است، برای سهولت تردد خودروی شخصی نیز باید برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: با یک نسخه نمی‌شود در همه شهر مدیریت کرد، بلکه باید با توجه به همه ابعاد مدیریت کنیم و معتقدیم با سیستم قبلی نمی‌توان بر عملکرد نظارت کرد، بلکه باید به سمت شهر الکترونیک پیش رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز