خبرگزاری کار ایران

از سکونشینی از کوتریک تا خرید جذاب پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۱۷

مدافع 21 ساله تیم کورتریک بلژیک نزدیک‌ترین هدف زمستانی پرسپولیس برای اضافه شدن به شاگردان برانکوست.

به گزارش ایلنا، محمد نادری که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد، به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال به پرسپولیس خواهد آمد و این یک امتیاز مثبت برای تیمی است که در فهرست بزرگسال خود جای خالی زیادی ندارد.

نادری که می‌گفتند رقم بالایی از پرسپولیس خواسته، حالا در آستانه سرخپوش شدن است و البته انتقالش کمتر از چیزی که شنیده بودیم، هزینه دارد. با این حال نادری طی شش ماه گذشته در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته و این می‌تواند برای برانکو نگران‌کننده باشد.

محمد نادری که یکی از بازیکنان اصلی تراکتورسازی بود و 25 بازی برای این تیم انجام داد، در اوج جوانی به اروپا رفت. انتقالی غیر منتظره و عجیب که البته می‌توانست برای او دستاورد بزرگی باشد و به سرعت او را در مسیر پیشرفت قرار دهد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت. نادری به تیم کورتریک پیوست که همین حالا در لیگ 16 تیمی بلژیک در رده دهم جدول قرار دارد اما بعد از سپری شدن 20 هفته از این رقابت‌ها حتی یک دقیقه برای تیمش بازی نکرده.

نادری در این 20 هفته تنها یک بار به نیمکت رسید و در سایر مسابقات سکونشین بود. در جام حذفی هم به میدان نرفته و اگر انتقالش به پرسپولیس قطعی شود، برانکو برای رساندن او به فرم مسابقه کار سختی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز