خبرگزاری کار ایران

استقلال به ابراهیمی نیاز دارد نه جپاروف

قربانی: استقلال مانند تیم‎‌های بزرگ دنیا بازی می‌کند / عده کمی از سبک بازی تیم ملی راضی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۹۶۵

پیشکسوت استقلال تهران گفت: بازیکنان تاپ استقلال کم بود و سه برتری در هفته‌های پایانی نباید آنها را گول بزند. باید ببینیم این سه برد مقابل رقبای اصلی بوده یانه؟ اگر بخواهیم در باد همین بردها بخوابیم در نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر هم خواهد شد.

پیروز قربانی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج استقلال تهران در نیم فصل اول لیگ هجدهم اظهار داشت: با توجه به نفراتی استقلال از دست داده بود و شرایطی که در تمرینات پیش فصل داشت نتوانست در هفته‌های ابتدایی به نتایج مهمی دست پیدا کند. بازیکنان تاپ استقلال کم بود و سه برتری در هفته‌های پایانی نباید آنها را گول بزند. باید ببینیم این سه برد مقابل رقبای اصلی بوده یانه؟ اگر بخواهیم در باد همین بردها بخوابیم در نیم فصل دوم شرایط به مراتب سخت‌تر هم خواهد شد. امیدوارم در نیم فصل دوم آمادگی بیشتری از بازیکنان ببینیم.

قربانی در پاسخ به این سوال که با بازگشت سرور جپاروف فرصت میدان دادن به جوانان کمتر می‌شود، گفت: تیم سال گذشته استقلال تهران مانند تیمی بود که در سال 82 امیر قلعه نویی در دست داشت، حدود 10 بازیکن تاپ در ترکیب بود و کنار آنها هم بازیکنان جوان حضور داشتند. بازیکنانی مانند من و امیرحسین صادقی و وحید طالب لو در چنین شرایطی رشد کردیم اما این فصل بستر فراهم نبود تا بازیکنان جوان دیده شوند.

او افزود: الان بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی و طارق همام همان کاری را انجام می‌دهند که سرور جپاروف انجام می‌دهد. استقلال الان بازیکنی مثل امید ابراهیمی می‌خواهد تا در میانه میدان بتواند خوب توپ گیری کند البته باید نظر سرمربی را ببینیم اما از دید من چنین بازیکنی برای خرید در نیم فصل بسیار اهمیت دارد. استقلال در سه بازی آخر از ارنج ثابت استفاده کرد و نتیجه هم گرفت این نشان می‌دهد سرمربی تاکتیک را کاملا بلد است. استقلال اگر پیش فصل خوبی داشت می‌توانست خیلی زودتربه چنین روندی برسد.

قربانی ادامه داد: استقلال به تمام تیم‌ها حمله می‌کند و فوتبال بازی می‌کند. به مانند تیم‌های بزرگ دنیا حمله‌ور بازی می‌کند اما در بعضی از بازی‌ها چون مهره مورد نیاز برای چنین سبک بازی را در اختیار نداشت نتوانست چندان موفق باشد. الان شما می‌بینید تنها دو تیم مانند استقلال و پدیده این چنین بازی می‌کنند. اگر در فوتبال ما اکثر تیم‌ها عقب ننشینند و به دنبال خلق موقعیت باشند کیفیت بیشتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال درباره جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر گفت: این دو بازیکن بی کیفیتی نبودند و متاسفانه در برهه‌ای هم ناعادلانه تمام نتایج بد به اسم آنها نوشته شد و در نهایت زیر سایه نام جپارف و مامه بابا تیام از تیم جدا شدند.

قربانی در پایان درباره انتظار از تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: کی روش از طرفی به تیم ملی کمک کرد و از نظر دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و همچنین به جمع لژیونرها هم اضافه شد. از سمت دیگر هر کشوری سبک بازی خاصی را دوست دارد. الان در حال حاضر عده بسیار کمی هستند که از سبک بازی تیم ملی راضی باشند. همه فوتبالی را دوست دارند که خلق موقعیت در آن زیاد باشد. رئال و پرتغال به این دلیل با او نتیجه نگرفتند که دوست داشت با سبک خودش بازی کند. سبک کی روش در تیم ملی جا افتاده است و در جام جهانی هم خوب دفاع کردیم اما در جام ملت‌ها باید حمله کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز