خبرگزاری کار ایران

قوچان نژاد می‌تواند در پرسپولیس خداحافظی کند

پیوس: کی روش چه گلی به سر فوتبال ایران زده است؛ او هنر زیادی در بلوف زدن دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۶۲۶

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید کارلوس کی روش برای نتیجه نگرفتن در جام ملت‌های آسیا به دنبال بهانه است.

کارلوس کی روش روز گذشته اعلام کرده بود اینکه تیم ملی ایران بتواند به نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا راهی پیدا کند، رویا است. همین اظهار نظر سرمربی موزامبیکی سبب شد تا بسیاری از پیشکسوتانی که عقیده دارند تیم ملی باید قهرمان شود به این مسئله واکنش نشان بدهند.

فرشاد پیوس در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: کی روش دیگر شاهکار کرده است، همش در حال بلوف زدن است و شما ببینید قبل از جام جهانی همه او را دوست داشتند اما حالا چطور؟

او ادامه داد: تمام مردم او را دوست داشتند اما بعد از جام جهانی عده‌ای کمی حاضر هستند از او حمایت کنند. همیشه در حال دروغ گفتن است و می‌داند در روزهای پایانی است و قرار است برود به دنبال بهانه است. او بعد از چند سال باید نتیجه بگیرد. اینکه مثلا برابر تیم‌های آسیایی شکستی نداشته تنها یک آمار است؛ برای جام گرفتن کی روش چه گلی به سر فوتبال ایران زده است؟ اینکه دو بار به جام جهانی صعود کردیم کار شاقی نکرده است.

پیوس افزود: رویای مردم ما این نیست. اگر اینطور است که چرا باید میلیون ها یورو و دلار پول بدهیم تا یک نفر بیاید که رویایش حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا است. این را باید بگویم که رویای مردم ما در جام ملت ها صعود به نیمه نهایی نیست؛ خیلی توقع مان بیشتر از این است. مردم ما با رویا زندگی نکردند و نمی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اینکه شایعه پیوستن رضا قوچان نژاد به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ افزایش یافته است، گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و به نظرم می‌تواند به پرسپولیس بیاید و همین جا فوتبالش را تمام کند. بازیکن بااخلاقی است و به نظرم می‌تواند کمک بزرگی به تیم برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز