خبرگزاری کار ایران

پس از پشت‌سر گذاشتن سایر رقبا؛

نیازمند به مچ‌اندازی با گلر استقلالی رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۱۶

گلر جوان سپاهان پله‌های موفقیت را به سرعت طی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام نیازمند، گلر سپاهان در فصل هجدهم که عملکرد خوبی در ترکیب طلایی‌پوشان داشته توانست اولین دعوتش به اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه کند و با وجود سختگیری کی‌روش نسبت به دعوت از بازیکن جدید و تغییر در نفرات همیشگی خود، نظر سرمربی پرتغالی را جلب کند.

بعد از حضور نیازمند در فهرست اولیه تیم ملی و قرار گرفتنش در جمع 5 دروازه‌بان دعوت شده پیش‌بینی‌ می‌شد با وجود تجربه کمتر نسبت به سایر بازیکنان این پست شانس کمتری نسبت به سایرین برای حضور در فهرست نهایی داشته باشد ولی عملکرد خوبش در سپاهان و البته انگیزه و آمادگی بالایی که در تمرینات نشان داد، کی‌روش را مجاب کرد او را به عنوان تنها نماینده صدرنشین لیگ برتر در اردو حفظ کند و ظهور یک پدیده جدید در دروازه‌بانی تیم ملی اتفاق ویژه فهرست 21 نفره اردوی قطر باشد.

نیازمند تا پیش از ورود به تیم ملی چند رقیب در لیگ برتر داشت تا بتواند خودش را یکی از 5 گلر فهرست اولیه قرار دهد و در این کار موفق بود و در فهرست 5 نفره هم باید برای ماندن در بین 3 گلر نهایی تلاش می‌کرد که در این راه هم از رشید مظاهری و امیر عابدزاده عبور کرد و حالا یکی از 3 گلر مورد علاقه کی‌روش است که شانس اصلی رفتن به امارات و حضور در جام ملت‌ها است.

در بین 3 گزینه باقی مانده، علیرضا بیرانوند همچنان گلر اصلی تیم ملی است و رقابت برای گلر دومی بین نیازمند و حسین حسینی خواهد بود و گلر سپاهان اگر بخواهد نزدیک‌ترین جایگزین بیرانوند باشد باید رکورددار کلین‌شیت لیگ برتر را از پیش رو بردارد.

با توجه به نیمکت نشینی حسینی در استقلال ممکن است کی‌روش مثل جام جهانی در فهرست آخر نام او را خط بزند و از بین مظاهری یا عابدزاده یک نفر را اضافه کند و در این صورت می‌توان گفت بعد از بیرانوند، نیازمند گلر مورد اعتماد کی‌روش است و احتمال دارد حتی در امارات به او بازی هم برسد.

گلر 23 ساله تیم ملی شرایط سنی خوبی دارد و اگر مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد می‌تواند سال‌ها گزینه مطمئنی برای دروازه سپاهان و تیم ملی باشد و فرصت خوبی هم برای لژیونر شدن داشته باشد.

نیازمند به مچ‌اندازی با گلر استقلالی رسید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز