خبرگزاری کار ایران

نشست شهردار تهران با رئیس سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۳۶

نشست شهردار تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور معاون برنامه‌‌‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در این نشست به موضوع عوارض شهر به عنوان منابع درآمدی پایدار و نقش عوارض شهری برای شهرداری‌‌‌ها به مثابه مالیات برای اداره کشور، اشاره کرد.

وی به موضوع مکانیزم پرداخت ارزش افزوده با توجه به سهم شهرنشینی و روستانشینی شهر تهران که متفاوت از شهرهای دیگر است و باید متفاوت دیده شود، پرداخت. نوسازی ناوگان شهری، خطوط مترو و نیاز به تأمین و تخصیص صددرصدی اعتبار ملی در این حوزه از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست سه نفره بود.  

در ادامه این برنامه، شهردار تهران گزارشی از طرح‌‌های هدف‌‌‌گذاری شده در مباحثی همچون روگذر خط راه‌‌‌‌آهن تهران - تبریز، سیمان ری، پیاده راه محور خیابان ولیعصر (عج) و محورهای دیگر و خط LRT در محورهای مختلف شهر تهران، ارائه داد. 

حناچی خواستار تخصیص صددرصدی ردیف‌‌‌های اعتباری و مطالبات بودجه‌‌‌ای شهرداری تهران در قانون بودجه سال ۱۳۹۷ شد که دستور انجام آن از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه به رییس امور تلفیق این سازمان صادر شد.

در ادامه این نشست، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر جایگاه مهم و اثرگذار شهر تهران و نقش این شهر به عنوان پایتخت ایران تاکید کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز