خبرگزاری کار ایران

امید‌های ایران در بازی تدارکاتی سوریه را 2 بر صفر بردند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۸۰

تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری تدارکاتی مقابل سوریه به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران و سوریه در جزیره کیش که شامگاه سه شنبه 27 آذر با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین کلانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، اعضای شورای شهر و مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد شاگردان زلاتکو کرانچار با گلزنی محمدرضا آزادی و مهدی قائدی به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

در این مسابقه که در زمین شماره یک ورزشگاه المپیک کیش و با حضور جمعی از علاقمندان به فوتبال برگزار شد تیم امید کشورمان با ترکیب شهاب عادلی، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی، محمد خدابنده‌لو، حسین ساکی، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا آزادی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی مهدی‌خانی، امید نورافکن و مهدی قائدی به میدان رفت.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای حضور در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کند.

گفتنی است پیش از آغاز این مسابقه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از حمید استیلی و سهراب بختیاری زاده به واسطه تلاش هایشان در فوتبال کشور و گلزنی در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ (آمریکا) و ۲۰۰۶ (آنگولا) و همچنین حسن یوسفی داور با تجربه جزیره کیش تقدیر کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های ایران و سوریه برعهده نماینده‌های داوری ایران بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز