خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کودکان امروز - مدیران فردا در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۳۳۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح کودکان امروز، مدیران فردا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی در جمع کانون غنچه‌های هلال احمر مهدکودک مهر مادر، داستانی که حاوی مفاهیم بشردوستانه و توجه به همنوع بود را خواند که مورد توجه کودکان قرار گرفت و به آنها تاکید کرد که باید در کارهای خوب سهیم شده و به دوستان خود کمک کنند.

​​​​وی در رابطه با طرح "کودکان امروز،مدیران فردا" بیان کرد: این طرح ملی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه بویژه در بین کودکان و نونهالان اجرا شد و توسعه فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن آن در جامعه باید از کودکی آغاز گردد.

آصفی با اشاره به اینکه آموزش‌ها در کانون‌های غنچه‌های هلال به زبان کودکان انجام می‌شود، ادامه داد : آموزش به کودکان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و ما با در نظر گرفتن این حساسیت‌ها، دنبال آموزش کاربردی و تاثیرگذار برای کودکان هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: آموزش اقدامات بشردوستانه به کودکان و نوجوانان امری ضروری بوده که در این راستا مسئولان مربوط باید همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اهدای هدایایی به کودکان آنان را به خواندن و مانوس شدن با کتاب تشویق و ترغیب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز