خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را داریم ولی کار سختی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۲۱

هافبک تیم ملی کشورمان شرایط تیم ملی پیش از اردوی قطر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به اردوی قطر اظهار داشت: ما در سه تا چهار روز اخیر تمرینات خوبی داشیتم و می‌شویم به اردوی قطر برویم، امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم. دو تا سه بازی نیز خواهیم داشت، امیدوارم این بازی‌ها خوب باشد. البته بازی‌ها سخت و انتظارها از تیم ملی بالا است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی می‌تواند در این رقابت‌ها قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، گفت: در اینکه پتانسیل و توانایی تیم ملی بالا است شکی نیست و این اتفاق می‌تواند برای تیم ملی رقم بخورد، اما خیلی باید تلاش کنیم. ما باید تمرین خوب و بازی‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد مصدومان تیم ملی گفت: بله چند بازیکن مصدوم هستند اما از شرایط آنها مطلع نیستم، امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل بازگردند چون با حضور آنها قطعا تیم بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.

بازیکن تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که سخت‌ترین رقیب ما در جام ملت‌ها کدام تیم است، گفت: ما تیم‌های خیلی خوبی را در آسیا داریم. استرالیا، ژاپن، کره، عربستان و...، همه در جام ملت‌ها هستند و همه شرایط خوبی دارند. به هر حال برای قهرمانی کار بسیار سختی را داریم، امیدوارم با موفقیت‌مان بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز