خبرگزاری کار ایران

امید ابراهیمی: در جام جهانی امکانات خوبی در اختیار تیم ملی نبود/ با پشتکار بازیکنان و کادرفنی نتایج خوبی رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۹۶

هافبک تیم ملی در مورد شرایط اردوی تیم و تمرینات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: بعد از جام جهانی اولین تمرین تیم هست و برنامه ریزی شده که بازی‌های خوبی در جام ملت‌ها داشته باشیم. در حال حاضر در اولین اردو هستیم و به مرور زمان نفرات کامل می‌شود و با برنامه‌ ریزی‌ها آماده می‌شویم. با توجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی انتظارها از ما بالا رفته امیدوارم با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد با تلاش کادرفنی و بازیکنان بعد از سال‌ها قهرمان می‌شویم.

وی در شرایط تیم ملی و امکاناتی که فراهم شده گفت: بالاخره باید امکانات و بازی‌های تدارکاتی خیلی مهم هستند. ما در جام جهانی شرایط مناسبی از این نظر نداشتیم ولی با همت و پشتکار کادرفنی و بازیکنان توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و امیدوارم در جام ملت‌ها هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم ملی در مورد بازی‌های جام ملت‌ها گفت: حریفان ما در این بازی‌ها دست و پا شکسته نیستند بازی آسان در آسیا وجود ندارد. تورنمنت بزرگی مثل جام ملت‌ها. کار ما را سخت می‌کند و تیم‌هایی مثل کره، ژاپن و استرالیا با بازیکنان قدرتمندی که دارند حریفان سر سختی هستند ولی امیدوارم با پشت کار و تلاش بتوانیم به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز