خبرگزاری کار ایران

مسعود شجاعی: برای مسئولان فوتبال از این زشت‌تر نمی‌شود!/فقط به عشق مردم به جام ملت ها می رویم

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۰۱

کاپیتان تیم ملی فوتبال نسبت به عدم حضور مسئولان در مراسم بدرقه تیم ملی ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا،  مسعود شجاعی در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر برای برپایی اردوی تدارکاتی اظهار داشت: آخرین اردو قبل از بازی‌های آسیایی است؛ هر کاری که باید می‌کردیم، کردیم. بازی‌های دوستانه و تدارکاتی را انجام دادیم و عملا در روزهای آخر دیگر کار خاصی نمی‌توان کرد؛ تنها باید از نظر ذهنی آماده باشیم.

وی درباره غیبت مسئولین در بدرقه تیم ملی فوتبال عنوان کرد: حرفی برای گفتن نیست؛ برای اولین بار است این اتفاق می‌افتد. آنقدر هم حرف زده‌ایم که دیگر به هیچ کس برنمی‌خورد. از این زشت تر نمی‌شود؛ فقط به خاطر مردم که تیم ملی را دوست دارند تلاش می‌کنیم تا دل آنها را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: تیم ملی ما آنقدر مستعد است و پتانسیل دارد که برای بهترین نتیجه می‌رویم؛ تنها نیاز به حمایت مسئولین داشتیم که حمایتی نکردند؛ حالا هم دیگر وقت صحبت کردن در این باره نیست و باید خودمان کار را تمام کنیم.

شجاعی در پایان افزود:انگیزه بازیکنان واقعا بالاست تا کار مهمی انجام دهیم؛ من خیلی امیدوارم. دوست ندارم بیشتر از این صحبت کنم؛ از مسئولان واقعا ناامید شدیم؛ تنها تمام امیدمان به مردم و حمایت‌های پیشکسوتان است تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز