خبرگزاری کار ایران

شجاعی: زمان زیادی از دست داده‌ایم و باید جبران کنیم/ خوب است که انتظارات از ما بالا است

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۳۹۵

کاپیتان تیم ملی شرایط تیم را در نخستین تمرین بعد از جام جهانی توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: فکر می‌کنم زمان زیادی از دست دادیم و حریفان ما در این فرصت تدارک خوبی دیده‌اند و ما باید در این مدت باقی مانده اردوها و بازی‌های خوبی برگزار کنیم تا این عقب ماندگی جبران شود.

وی افزود: با یک تدبیر و همکاری میان فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان می‌شود این کار را انجام داد و نباید طوری بشود که به خاطر این مسائل نتیجه نگیریم و بعداً بخواهیم غصه‌اش را بخوریم. در حال حاضر هم نباید به گذشته فکر کنیم و و بگویم چکار کردیم و چطور می‌توانست بشود و وقت این صحبت‌ها نیست.

کاپیتان تیم ملی در مورد نمایش تیم در جام جهانی و بالا رفتن انتظارات گفت: این موضوع انگیزه بچه‌ها را زیاد می‌کند ولی توقع هم باید به جا باشد و باید ببینیم چه داریم و چه می‌خواهیم. هم انگیزه کادرفنی و هم انگیزه بازیکنان بعد از جام جهانی بیشتر شده و فکر می‌کنم خوب است که توقع از ما بالا باشد.

شجاعی در مورد دعوت از بازیکنان با پیامک گفت: قبلاً هم این اتفاق افتاده است و هماهنگی از طریق پیامک انجام شد و بعد از آن فهرست رسانه‌ای شد.

وی در پایان با اشاره به گروه ایران در جام ملت‌ها هم خاطرنشان کرد: فعلاً نمی‌توان چیزی گفت و اگر حرفی بزنم و اتفاق نیافتد می‌گویند چرا نشد. فکر می‌کنم در مرحله اول مشکلی نداشته باشیم و کار اصلی ما از مرحله بعد شروع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز