خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

جنگل و دریا دو ظرفیت مهم مازندران در حال نابودی است/ کاهش جنگل های هیرکانی زنگ خطر جدی برای مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۶۷

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه جنگل و دریا دو ظرفیت مهم استان در حال نابودی است،گفت:جاری شدن فاضلاب به دریا و انتقال آب به استانی دیگر و کاهش جنگل های هیرکانی طی سال های اخیر زنگ خطری جدی برای مازندران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اسماعیلی در جلسه شورای اداری مازندران  که صبح امروز در استانداری برگزار شد، با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری اظهار داشت:مازندران دارای مزیت های بیشمار چون جنگل،دریا و غیره است که باید به درستی شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه جنگل و دریا دو ظرفیت مهم استان در حال نابودی است، افزود:جاری شدن فاضلاب به دریا و انتقال آب به استانی دیگر و کاهش جنگل های هیرکانی طی سال های اخیر زنگ خطری جدی برای  مازندران است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه اگر برای کاهش جنگل های استان راه حلی اندیشیده نشود دچار بحرانی بزرگ خواهیم شد، گفت:زباله و فاضلاب استان را تهدید می کند باید با برنامه ریزی این چالش ها را مرتفع کرد.

 اسماعیلی ادامه داد:در مورد تدوین بودجه نوع نگاه ما در آینده تقویت بخش همدلی بوده است‌.

وی با اشاره به اینکه آمادگی ورود سرمایه گذران به استان هستیم،تصریح کرد:مجمع نمایندگان با وحدت و همدلی از استاندار بومی حمایت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز