خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان اصلی‌ترین شانس برای صعود به لیگ‌برتر

فرهاد کاظمی در پی اختلاف امتیاز با رقبا

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۸۹

تیم سرخپوشان پاکدشت در صدر جدول رقابت‌های لیگ آزادگان جای گرفته و از اصلی ترین شانس‌های صعود به لیگ‌برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ آزادگان به ایستگاه پایانی نیم فصل اول رسیده و تیم‌ها در تلاش خواهند بود تا نیم فصل را با یک نتیجه‌ی خوب به پایان برسانند.

سرخپوشان پاکدشت که همراه با فرهاد کاظمی توانسته نتایج فوق ‌العاده‌ای را کسب کند یکی از این تیم‌ها است که موفق شد هفته گذشته بر شاهین شهرداری بوشهر غلبه کند و به صدر جدول رقابت‌های لیگ دسته اول تکیه کند.

این تیم در آغاز فصل و به دلیل اینکه فصل بدنسازی را از دست داده بود و نتوانسته بود آن طور که باید و شاید آماده حضور در مسابقات شود، عملکرد پرنوسانی از خود نشان داد و نتایج سینوسی را ثبت کرد اما هر چقدر که از فصل گذشت روند حرکتی این تیم بهبود یافت و توانست در 12 بازی آخر خود 7برد و تساوی به ارمغان بیاورد و رکورد 12 هفته نباختن را این فصل مال خود کند.

با توجه به تغییرات که روی نیمکت دو تیم رقیب سرخپوشان رخ داده و شرایط نابسامانی که این تیم‌ها در هفته گذشته داشتند تیم فرهاد کاظمی می‌تواند با پیروزی در دیدار پایانی نیم فصل اختلاف خود با تیم‌های دنبال کننده را بیش از پیش کند و با خیالی آسودی به تعطیلات زمستانی برود.

سرخ‌پوشان این هفته با آلومینیوم اراکی جدال خواهند داشت که سرمربی موفق خود محمدربیعی را روی نیمکت نخواهد دید و باید ببینیم چه شخصی سکان هدایت این تیم اراکی را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر تیمی که سرمربی خود را از دست داده تیم شاهین شهرداری بوشهر است که سرمربی موفق این فصل خود یعنی محمود فکری را به علت مشکلات مالی از دست داده و اکنون بدون سرمربی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

سرخ پوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان در مجموع 14بازی، 8برد، 5مساوی و 1 باخت را کسب کرده و با 29 امتیاز در رده اول جای گرفته و گل‌گهر سیرجان، شاهینت شهرداری بوشهر و مس کرمان با 27 امتیاز در تعقیب این تیم هستند و اکسین البرز و  آلومینیوم اراک با 23 امتیاز در تعقیب این تیم‌ها هستند.

باید منتظر باشیم و ببینیم فرهاد کاظمی سرمربی صاحب‌نام تیم سرخ‌پوشان پاکدشت چه نتایجی را همراه با این تیم خواهد گرفت و آیا می‌تواند این تیم را به لیگ برتر رهنمون کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز