خبرگزاری کار ایران

داستان اخراج بازیکن باتجربه صنعت نفت چیست؟ ظن پرتغالی!

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۹۱

دلیل اخراج مدافع باتجربه صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. آنها در لیگ رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده اند و با منطقه خطر تنها سه امتیاز فاصله دارند. از جام حذفی هم کنار رفتند و نتوانستند برای دومین سال پیاپی به نیمه نهایی صعود کنند.

امروز خبری به گوش رسید که باعث تعجب همگان شد. حسین بغلانی مدافع باتجربه صنعتی ها که 15 امین سال حضور خود در این تیم را سپری می کند از تیم کنار گذاشته شد. بدون گفتن دلیل این اتفاق از کنار گذاشته شدن بازیکنی خبر دادند که برای هواداران صنعت نفت بسیار محبوب است.

اما ماجرا از چه قرار است؟ بغلانی پیش از بازی با سایپا اعلام می کند که سرماخورده و نمی تواند مقابل سایپا به میدان برود. سرجیو هم به او استراحت می دهد و در ترکیب از بغلانی استفاده نمی کند. پس از پایان مسابقه اما خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی به اطلاع سرجیو می رسانند که اثری از سرماخوردگی در چهره و رفتارهای بغلانی دیده نمی شد و او به نظر سرحال می آمد.

بعد از این اتفاق، سرجیو نسبت به مدافع خود بدگمان می شود و حس می کند که او از عمد بازی نکرده است. به همین دلیل تصمیم می گیرد تا فعلا اجازه حضور بغلانی در تمرینات را ندهد. حالا باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد. بغلانی به تیم برمی گردد یا برای همیشه از جمع آبادانی ها جدا خواهد شد یا تغییری در کادر فنی به وجود می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز