خبرگزاری کار ایران

شادی گلم فی‌البداهه بود و بیشتر جنبه فان داشت

بهنام بانی: موبایلم را که دیدم همه جا پر شده بود از گل من

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۳۶

خواننده محبوب پاپ با گلزنی در دربی هنرمندان طی روزهای اخیر در فضای مجازی سرو صدای زیادی به پا کرده است.

به گزرش ایلنا،خواننده محبوب با سبیل‌های خاص وقتی لباس ورزشی پوشید و در قالب هنرمندان وارد زمین شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. جالب اینکه در این بازی گل هم زد و شادی گل خاصش حسابی سوژه فضای مجازی شد. او از این شوخی‌ها ناراحت نشده است.

آقای بانی می‌خواستیم درخصوص شادی گل‌تان بپرسیم؟

راستش را بخواهید من قصد مصاحبه ندارم. مدیر برنامه‌هایم از من خواسته است که مصاحبه نکنم. حتی قرار بود در برنامه رشیدپور هم شرکت کنم اما بنا به دلایلی این کار را انجام ندادم. اما حالا چون خیلی پیگیر بودید در مورد آن شادی گل باید بگویم فی‌البداهه بود و بیشتر جنبه فان داشت.

گل قشنگی زدید؟

خودم هم فکر نمی‌کردم این توپ تبدیل به گل شود. از همه عبور کرد و به من رسید البته من هم زیاد به خودم سختی ندادم.

اما آن گل خیلی سر و صدا کرد؟

واقعا فکر نمی‌کردم یک گل در فوتبال آن قدر هیجان و سر و صدا داشته باشد. از استادیوم که بیرون آمدم، موبایلم را که دیدم همه جا پر شده بود از گل من. کار خدا بود که این گل آنقدر سر و صدا کند.

چه شد که در این مسابقه شرکت کردید؟

بازی خیرخواهانه بود. من هیچ درگیری کاری نداشتم. دوستان از من دعوت کردند که چند دقیقه در این بازی حضور پیدا کنم. البته فکر نمی‌کردم که دراین چند دقیقه حضور گلزنی هم بکنم. امیدوارم بتوانم بچه‌های معلول را شاد کرده باشم.

قبل از بازی گفته بودید من فقط دو، سه کیلو اضافه وزن دارم؟

من قبلا فوتسالیست باز بودم اما به دلیل مشغله کاری فراوان در چند وقت اخیر باعث شده بود که کمتر به ورزش بپردازم. از این به بعد تلاش می‌کنم برای اینکه بتوانم اضافه وزن را از بین ببرم، بیشتر در این مسابقات شرکت کنم.

خودتان بعد از بازی عکس شادی گل‌تان را در صفحه شخصی‌تان برای فیفا 2019 به اشتراک گذاشته بودید؟

به نظر من آدم‌ها باید جنبه شوخی داشته باشند. شوخی تا زمانی که در حدش باشد خوب است، من هم برای اینکه بیشتر جنبه فان قضیه را نگاه کنم، این کار را انجام دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز