خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی شوش خبر داد:

برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان شوش

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۲۹۸

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش با اشاره به این‎که عمده دغدغه‎های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان است، از برخورد قاطع با این تورها با همکاری اداره اماکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا چنانی با بیان این‎که توسعه بخش گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی_گردشگری و همچنین دستگاه‎ها و ارگان‎های زیربط در سطح شهرستان شوش از اهداف مهم اداره میراث فرهنگی شوش است، اظهار داشت: با گسترش این بخش می‎توان شاهد رونق اقتصادی در سطح شهرستان بود.

وی ادامه داد: پیرو جلسه‎ای که 22 آبان‎ماه 97 برای نخستین بار در محل اداره میراث فرهنگی با مدیران و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برپا شد، مقرر گردید تورهای رایگان و ارزان‎قیمت با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش و این دفاتر به منظور آشنایی شهروندان، ادارات، ارگان‎ها، سازمان‎ها و ...  برگزار شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوش، عمده دغدغه‎های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را وجود تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان و همچنین نبود لیدر متخصص عنوان کرد و افزود: اداره میراث فرهنگی شهرستان شوش هیچ‎گونه مسئولیتی در قبال تورهای غیرمجاز ندارد و از راه واحد حقوقی این اداره شکوائیه‎ای در این‎باره تقدیم دادگستری شهرستان شوش خواهد شد.

چنانی در خصوص برگزاری تورهای غیرمجاز توسط دفاتر غیررسمی و افراد بیان کرد: چنان‎چه این تورها دارای مجوز نباشند، اداره اماکن پس از درخواست از مقام قضایی و ارائه مستندات و در صورت مشهود شدن فعالیت‎ غیرمجاز، با متولیان این تورها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی در پایان از ادارات، ارگان‎ها، نهادها و سازمان‎های سطح شهرستان شوش خواست تا با اداره میراث فرهنگی شهرستان و نیز مدیران دفاتر خدمات مسافرتی_گردشگری همکاری لازم را در راستای موضوع گردشگری و خدمات مسافرتی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز