خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بابلسر خبرداد:

اختصاص تسهیلات ارزان قیمت بانکی به طرحهای مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۳۱

رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بابلسر از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت بانکی به طرحهای مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر،رضایی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی بابلسر با بیان اینکه در بخش اول ارائه تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی۱میلیاردو ۲۵۰میلیون تومان برای شهرستان بابلسر اختصاص داده شده گفت:متقاضیان برای برخورداری از تسهیلات این طرح در دو قالب مستقل و پشیبان ثبت نام کنند.

وی افزود:برای این طرح درسال ۹۷تعداد۴۹فقره مجوز با اشتغال ایجادی ۹۴نفر صادر شده است.

رئیس اداره کار بابلسر به نکته حائز اهمیت در این طرح اشاره و بیان داشت:مجوز مشاغل خانگی برای هرشخصی با ورد به سامانه و احراز شرایط لازم صادر می شود ولیکن تسهیلات منحصراً مربوز به بیکاران است.

این مسئول گفت:آن دسته از فعالیت هایی که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می گیرد و منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل عرضه به بازار گردد بصورت مستقل و آن دسته از متقاضیانی که در خارج از منزل فعالیت کنند از طرح پشتیبان این طرح بهرمند خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز