خبرگزاری کار ایران

خواسته کارگران گروه ملی فولاد ایران در تجمع امروز؛

تولید و تامین مواد اولیه کارخانه را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۶۰۶

کارگران گروه ملی فولاد اهواز این‌بار در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت تولید، مقابل ساختمان شعبه سرپرستی بانک ملی دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۳۵۰۰ کارگر گروه ملی فولاد ایران که در شهر اهواز مشغول کارند، طی چند ماه گذشته جدا از معوقات مزدی به دلیل تامین نشدن مواد اولیه کاری برای انجام دادن ندارند. به همین دلیل کارگران این کارخانه‌ها که با ادامه بی‌توجهی مسئولان کارخانه و استانی برای ادامه تولید مواجه شده‌اند، به نشانه اعتراض صبح امروز (۱۷ آذر ماه) در قابل ساختمان شعبه سرپرستی بانک ملی دست به تجمع زدند.

این کارگران گفتند: پیش از این در اعتراض به افزایش معوقات مزدی کارگران کارخانه دست به اعتراض صنفی می‌زدیم و هم‌اکنون که دو ماه از سه ماه معوقات مزدیمان (هفته گذشته) پرداخت شده، به دلیل فراهم نشدن مواد اولیه تولید، کاری برای انجام دادن نداریم.

طبق اظهارات کارگران، پیش از این کارفرما توانایی مالی لازم را برای پرداخت دستمزد کارگران نداشت اما اخیر با فروش محصولات تولیدی کارخانه، منابع مالی تامین مواد اولیه تولید فراهم شده است. همچنین طی این مدت به دلیل بی‌توجهی مسئولان هر روز شاهد افزایش مشکلات کارخانه بوده‌ایم و قول‌های داده شده ازسوی مسئولان هم راه به جایی نبرده است.

طبق اظهارات معترضان درحالی این مشکلات ادامه دارد که کارگران این شرکت بارها در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان در پرداخت حقوق و معوقات خود، مقابل نهادهای مختلف دولتی تجمع کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز