خبرگزاری کار ایران

شفر: در روند بسیار خوبی هستیم / همیشه به طرفدارانمان نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۷۷

سرمربی استقلال تهران پس از برتری شاگردانش مقابل سپیدرود رشت از عملکرد آنها تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر پس از برتری پرگل شاگردانش در دیدار برابر سپیدرود رشت گفت: از نتیجه بازی خوشحالم. حدود 70 دقیقه ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم که به روند بالالی خود برگردیم.

او ادامه داد: در حال حاضر 70 تا 80 درصد آن رسیدیم. قدردانی و تشکر از آقای بیژن طاهری دارم که با فرشید باقری اضافه کار می‌کند و در دو بازی سه گل زد. آن هدفی که ما داریم این است که همه بازیکنان روز به روز بهتر شوند. تشکر می‌کنم از تمام مردمی که به ورزشگاه آمدند با ما بسیار خوش رفتار و خوشحال بودند.

شفر افزود: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در ورزشگاه بودند. ما همیشه به آنها نیاز داریم و فکر می‌کنم بهترین هواداران آسیا را داریم. بسیار خوشحالیم بابت گل‌های قشنگی که زدیم و این همان چیزی است که همیشه از تیمم می‌خواهم.

سرمربی استقلال بیان داشت: ما امشب با اتوبوس به تهران برمی‌گردیم و امیدواریم ریکاوری خوبی داشته باشند. باید برای بازی سخت آینده خوب تمرین کنیم. باید تشکر از داور مسابقه و دستیاران آن داشته باشم که عملکرد خوبی با توجه به شرایط زمین مسابقه داشتند. از علی کریمی تشکر می‌کنم و هر بازی بهتر بازی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز