خبرگزاری کار ایران

ارسال خرید به درب منزل در هر نقطه ایران کاملا رایگان است

نستلن، بستر خرید اینترنتی لوازم خانگی با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین تنوع

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۶۹

فروشگاه اینترنتی نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان بازار فروش حضوری انواع لوازم خانگی، پس از سال‌ها تجربه در بازار، فروش آنلاین محصولات خود را به خدمات خود اضافه کرده است و کمک می‌کند که در بازار فعلی و با توجه به تغییر دائمی قیمت‌ها، خرید مناسب و به صرفه‌ای داشت.

ایلنا؛ فروشگاه اینترنتی نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان بازار فروش حضوری انواع لوازم خانگی، پس از سال‌ها تجربه در بازار، فروش آنلاین محصولات خود را به خدمات خود اضافه کرده است

روش بررسی تناسب قیمت و کیفیت لوازم خانگی در فروشگاه لوازم خانگی نستلن

در بازار این روزهای کشور با وجود کاهش قدرت خرید و نیاز شدید به‌دقت در هنگام خرید کالا، چگونه می‌توان از قیمت مناسب و متناسب با کیفیت یک کالا اطمینان حاصل کرد؟ برای دستیابی به این مهم نیازمند ارزیابی فاکتورهایی خواهید بود تا پیش از خرید کالا از مناسب بودن قیمت یا به تعبیری تناسب قیمت و قابلیت‌ها مطمئن شوید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای ارزیابی لوازم خانگی، کارایی محصولات است. در ابتدا باید با بررسی میزان بودجه و قیمت تعیین شده برای محصول به دنبال یک محصول با شاخصه‌های مورد نظر باشید. به دنبال این موضوع و در ادامه باید به برچسب مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی و بازده و کارایی محصول توجه ویژه داشته باشید.

 نستلن، بستر خرید اینترنتی لوازم خانگی با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین تنوع

همچنین توجه به برند محصول نیز یکی دیگر از موارد مهم به حساب می آید. برخی از برندها، نام و آوازه بزرگی دارند و سال‌ها تجربه و نام نیک در پشت فعالیت‌های تولیدی آن‌ها، ضمانت کارشان است. بنابراین با شناسایی برندهای باکیفیت و همچنین بررسی برچسب مصرف انرژی محصولات می‌توانید کالاهای باکیفیتی خریداری کنید. اما تناسب قیمت با کیفیت چگونه مشخص می‌شود؟ برای مشخص شدن این موضوع، بهترین کار این است که از فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان بازار فروش حضوری انواع لوازم خانگی، پس از سال‌ها تجربه در بازار، فروش آنلاین محصولات خود را به خدمات خود اضافه کرده است و کمک می‌کند که در بازار فعلی و با توجه به تغییر دائمی قیمت‌ها که انتخاب را سخت و محدود کرده است، انتخاب مناسبی با توجه به ویژگی‌های مد نظر خود داشته باشید و با بررسی پارامترهای مختلف با بهترین قیمت بازار خرید کنید.

 نستلن، بستر خرید اینترنتی لوازم خانگی با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین تنوع

متقاضیان خرید اینترنتی می‌توانند با بهره گیری از مشاوره تلفنی رایگان همکاران فروش نستلن و با بررسی مشخصات فنی محصول و نقد و بررسی آن، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند. خریداران،  برای ارسال کالای خریداری شده میهمان نستلن هستند وارسال به تمام نقاط ایران در فروشگاه اینترنتی نستلن رایگان است.

در همین راستا و با توجه فرارسیدن فصل سرما، معیارهایی برای سنجش کیفیت مدل‌های مختلف بخاری‌ برقی، بخاری گازی، بخاری نفتی و بخاری‌ صنعتی و همچنین روش کار این بخاری‌ها ارائه شده است.

 نستلن، بستر خرید اینترنتی لوازم خانگی با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین تنوع

نکاتی در رابطه با کارکرد و ارزیابی کارایی یک بخاری برقی

سرما از راه رسیده است و در زمستان روزهای سردتری در پیش خواهیم داشت .اگر قصد خرید بخاری برقی دارید باید به مواردی به‌صورت تخصصی دقت کنید.

بخاری‌های برقی معمولاً در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند و هیچ گونه رایحه نامطبوع و آلودگی ندارند. استفاده از آن‌ها آسان است و معمولاً مدل‌های جدید این بخاری‌ها دارای فن و سیستم ایمنی قطع‌کن نیز هستند. در برخی از مناطق ایران که هنوز شبکه گاز وجود ندارد و گاز با کپسول استفاده می‌شود استفاده از بخاری برقی آسان‌تر است و بعضاً ترجیح داده می‌شود. در این بخاری‌ها، از انرژی الکتریکی برای گرم کردن المنت‌ها و تولید حرارت استفاده می‌شود. در آینده جوامع ما که بازده تولید انرژی الکتریکی در سیستم قدرت افزایش یابد، با توجه به این که الکتریفای کردن مصارف خانگی در دستور کار صنعت کشور قرار دارد، استفاده از بخاری برقی بخاطر عدم ایجاد آلودگی و سهل‌الوصول بودن انرژی مصرفی آن گسترش بسیار زیادی خواهد داشت.

بنابراین برای ارزیابی مدل‌های مختلف این نوع محصول، ابتدا باید بدانید که بخاری برقی را دقیقاً برای چه کاربردی می‌خواهید؟ زیرا مدل‌های مختلف این نوع کالا، مشخصات متفاوتی دارند و به طبع دارای کاربردهای متفاوتی نیز هستند.

بهتر است با توجه به نیاز و بودجه خود، اقدام به خرید کنید. برخی از این محصولات با توجه به قدرت گرمایشی، برای گرمایش فضاهای کوچک مانند اتاق‌های منزل، دفتر کار، محیط‌های کاری شرکت‌ها و ادارات و امثال آن بکار می‌روند. برخی نیز قدرت گرمایش بیشتری دارند. به‌صورت خاص در رابطه با خرید بخاری‌های برقی باید دقت کرد که آیا محصول مورد نظر دارای گارانتی، فن، ترموستات قابل تنظیم، نشان استاندارد، قطع کن ایمنی خودکار، ریموت کنترل، قابلیت چرخش و سیستم ضد انجماد است یا خیر. با توجه به این عوامل، به‌خوبی می‌توان یک مدل بخاری برقی را برای کارایی خاص خود و در تناسب با بودجه خود ارزیابی کرده و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کرد.

نکاتی در رابطه با کارکرد و ارزیابی کارایی یک بخاری گازی

در شرایط موجود کشور، به خاطر فراوانی نعمت وسیع گاز طبیعی و ارزان بودن آن، بخاری‌های گازی به‌ویژه در بخش وسیع کشور که به شبکه سراسری گاز ایران متصل هستند استفاده از بخاری گازی رواج زیادی دارد.

اما پیش از خرید یک بخاری گازی باید بدانید بخاری گازی باکیفیت و دارای کارایی بالا، باید چه قابلیت‌هایی داشته باشد. چنین کالایی باید طراحی و کیفیت ساخت عالی و امکانات خوبی داشته باشد تا بتوان درباره ارزش خرید آن نسبت به قیمتش تصمیم‌گیری کرد. بنابراین به‌صورت تخصصی‌تر به گارانتی، وزن، سهولت استفاده، طراحی، ابعاد، وجود یا عدم وجود سیستم نظارت بر اکسیژن ODS، قابلیت تنظیم دما، نشان استاندارد و امکان استفاده به‌صورت ایستاده یا دیواری توجه کنید. برای خرید بهترین بخاری‌های گازی تمامی فاکتورهای مذکور را برای مدل‌های مختلف بخاری گازی بررسی کرده و کالای مطلوب خود را با توجه به امکانات مورد نیاز و بودجه‌ای که در نظر دارید خریداری کنید.

نکاتی در رابطه با کارکرد و ارزیابی کارایی یک بخاری نفتی

با توجه به این که ایران یک کشور نفت‌خیز است و در تمامی نقاط کشور، نفت با قیمت مناسب و به‌وفور وجود دارد بسیاری از افراد این نوع بخاری را برای استفاده ترجیح می‌دهند. زیرا در برخی از مناطق کشور، هنوز شبکه گاز وجود ندارد و استفاده از گاز در آن مناطق با کپسول گاز میسر می‌شود که این خود، کارها را دشوار می‌کند.

بنابراین در این مناطق، خرید بخاری نفتی، انتخاب مناسبی است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که بخاری نفتی در مقایسه با بخاری برقی، ایجاد آلودگی خواهد کرد. بخاری برقی آلودگی ایجاد نمی‌کند اما مصرف برق بالاتری دارد. در خرید بخاری نفتی، لازم است که به گارانتی، وزن، اندازه، قدرت حرارتی، نشان استاندارد، کیفیت شعله، اندازه مخزن و وجود یا عدم وجود شیر کنترل توجه کنید. نقد و بررسی تخصصی این نوع محصولات را به همراه مشخصات فنی، نقاط ضعف و نقاط قوت، برآورد نهایی و همچنین تاریخچه برند سازنده مطالعه کرده و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. سپس اقدام به خرید کنید.

نکاتی در رابطه با کارکرد و ارزیابی کارایی یک بخاری صنعتی

برای گرمایش محیط‌های کارگاهی و صنعتی باید از بخاری‌هایی استفاده شود که قدرت گرمایش بالایی داشته باشند. برای خرید  بخاری صنعتی مناسب لازم است که به مواردی از قبیل نوع سوخت مصرفی، ابعاد مناسب، سهولت استفاده، وجود یا عدم وجود شیر برقی، ایمنی، جنس، گارانتی و فناوری‌های نوین بکار رفته توجه شود. بررسی کامل و تخصصی این نوع محصولات را نیز به همراه نقاط قوت و ضعف مدل مورد نظر مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

سخن آخر

با توجه به رواج روزافزون استفاده از ابزارهای آنلاین و ترویج هر چه بیشتر خدمات فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه اینترنتی نستلن برای یک خرید خوب و مناسب به همگان پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه اینترنتی نستلن با چندین سال سابقه در زمینه تأمین و فروش لوازم خانگی، لوازم سرمایشی و گرمایشی بهترین قیمت و مشاوره رایگان انتخاب محصول را به ارمغان خواهد آورد.

ضمن اینکه با خرید از نستلن ارسال به تمام نقاط ایران به‌صورت رایگان برای رفاه حال خریداران فراهم شده لذت یک خرید راحت و مقرون‌به‌صرفه با کالای اصل را نیز تجربه خواهید کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با فروشگاه لوازم خانگی نستلن به شماره 02157915000 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز