خبرگزاری کار ایران

اوضاع در آبادان بهم ریخت

در آستانه جدال با سایپا و شاگردان علی دایی؛ سرمربی نفت آبادان قهر کرد!

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۲۱۶

اوضاع در آبادان کاملا بهم ریخته است و سرمربی این تیم بعد از شکست سنگین برابر استقلال قهر کرده است.

به گزارش ایلنا، صنعت‌نفت آبادان این روزها شرایط خوبی ندارد. این تیم بعد از پیروزی ارزشمندی که در بازی هفته نهم مقابل تراکتورسازی تبریز به دست آورد، هنوز نتوانسته ببرد تا بیش از همیشه به رده‌های پایین جدول نزدیک‌تر شود. این مساله نگرانی‌های زیادی برای هواداران آبادانی به وجود آورد؛ هوادارانی که همه دلخوشی‌شان فوتبال و صنعت‌نفت است و سقوط تیم‌شان می‌تواند درد بزرگی برایشان باشد

خیلی وقت است که خبر می‌رسد صنعت‌نفت آبادان شرایط خوبی ندارد اما شاید خیلی‌ها دلیل آن را ندانند. صنعت‌نفت آبادان این فصل شرایط عجیبی پیدا کرده که برای درست شدن آن نیاز به همت جمعی دارد. در همان هفته‌های ابتدایی فصل بارها شنیده می‌شد پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت‌نفت آبادان به خاطر اینکه انتظارات برآورده نشده، در آستانه اخراج قرار دارد اما هر بار با این خبر، تعدادی از بازیکنان مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند تیم به لحاظ فنی مشکلی ندارد و سرجیو یکی از مربیانی است که تا به حال دیده‌اند. شاید حق با آنها باشد، به هر حال با شرایطی که صنعت‌نفت آبادان دارد، بدون شک بهترین مربی دنیا هم نمی‌تواند کار را پیش ببرد. وقتی خود سرمربی همه کاره باشد و دستیاران مورد نیازش را نتواند بیاورد، مسلما شرایط اینگونه می‌شود. گفته می‌شود پائولو سرجیو در صنعت‌نفت آبادان دست تنها است و هم بدنسازی تیم را انجام می‌دهد و هم کارهای فنی را پیش می‌برد. سرجیو به خاطر این شرایط بارها به باشگاه درخواست داده تا مشکلات را حل کنند اما هیچ حرکتی در این مورد صورت نگرفت. بر این اساس، ظاهرا سرجیو در چند روز گذشته به حالت قهر، تمرینات تیم را ترک کرد و حتی 2 روز هم غایب بود اما حساسیت بازی حذفی مقابل سایپا باعث شد فعلا او برگردد و منتظر اتفاقات بماند. اتفاقاتی که هواداران در تلاش هستند تا انجام شود.
تعدادی از هواداران صنعت‌نفت آبادان ظاهرا چند روز پیش به دفتر امام جمعه آبادان رفتند تا از او برای حل مشکلات تیم کمک بگیرند. این هواداران، از امام جمعه خواستند به وضعیت صنعت‌نفت رسیدگی کند و البته خواهان برکناری علی عیسی‌زاده از مدیرعاملی باشگاه صنعت‌نفت شدند. از آنجایی که امام جمعه آبادان در سال‌های اخیر نشان داد خیلی علاقه‌مند به فوتبال است، خواسته هواداران را پذیرفت و قول داد در جلسه‌ای که با نمایندگان مردم در مجلس، فرماندار و رییس منطقه آزاد اروند دارد، این مساله را مطرح کند تا مشکلات تیم صنعت‌نفت آبادان هر چه زودتر برطرف شود. همین اقدام هواداران هم ظاهرا باعث شد پائولو سرجیو به تمرینات برگردد و امیدوارانه کارش را دنبال کند.
با این اتفاق، تصور می‌شد علی عیسی‌زاده زودتر دست به کار شود و از مدیریت باشگاه صنعت‌نفت آبادان کناره‌گیری کند اما این اتفاق نیفتاد. البته اگر هم عیسی‌زاده بخواهد نامه استعفا بنویسد و به هیات مدیره بدهد، باز هم تصمیم‌گیرنده نهایی در این زمینه خودش خواهد بود. چراکه به جز ابوالحسینی، ظاهرا دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان در جلسات حضور ندارند و همه کار را به همین عضو هیات مدیره و خود عیسی‌زاده سپردند. گفته می‌شود نصراصفهانی و بیگدلی در 28 اسفند 96 بازنشسته شده‌اند و به همین دلیل کمتر در جلسات هیا ت مدیره حضور دارند، حاج‌زائری هم دیگر عضو هیات مدیره است که در سال 95 بازنشسته شده که به نظر می‌رسد انگیزه چندانی برای حضور در این جلسات ندارد. با این شرایط، حتی اگر عیسی‌زاده بخواهد استعفا بنویسد، در نهایت او خودش باید در مورد قبول یا رد آن تصمیم بگیرد که تا حالا هم هیچ اتفاق امیدوارکننده‌ای در این مورد نیفتاده است.
به هر حال، هواداران با توجه به این شرایط و ناامیدی‌شان، تصمیم داشتند بیش از همیشه از صنعت‌نفت آبادان حمایت کنند تا تیم به روزهای خوبش برگردد اما هنوز شرایط برای این مساله مهیا نشده. گفته می‌شود همان هوادارانی که با امام جمعه آبادان جلسه داشتند، از مدیر منطقه آزاد اروند خواستند با خریداری بلیت‌های بازی حذفی با سایپا، کاری کنند که هواداران بتوانند به صورت رایگان به ورزشگاه بروند اما ظاهرا عده‌ای قصد دارند جلوی این اتفاق را بگیرند. چراکه معتقدند ممکن است این هواداران به ورزشگاه بروند و علیه عیسی‌زاده شعار سر دهند. به هر حال از نظر هواداران پرداخت 20 میلیون تومان برای رایگان شدن بازی با سایپا، مبلغ زیادی برای منطقه آزاد اروند نیست اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته تا ناراحتی هواداران بیش از هر زمانی شود و البته خیلی‌ها به درست یا غلط، علی عیسی‌زاده را مقصر اصلی آن بدانند.
با این شرایط، باید گفت این روزها صنعت‌نفت آبادان شرایط خوبی ندارد و هواداران ناامیدتر از همیشه شدند. آنها فقط منتظر اقدام امام جمعه شهرشان هستند تا بلکه شاهد روزهای بهتر تیم محبوب‌شان باشند. روزهایی که خیال‌شان را بابت سقوط نکردن صنعت‌نفت آبادان راحت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز