خبرگزاری کار ایران

سرجیو: اتفاقات درون زمین خارج از کنترل ما بود/ تصمیم داور را نمی‌توانم درک کنم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۲۸۶

سرمربی صنعت نفت در مورد اتفاقات دیدار تیمش مقابل پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو بعد از  نیمه تمام ماندن بازی نفت ّآبادان و پیکان، گفـت: من معمولا در مورد فوتبال صحبت می‌کنم. امروز اتفاقاتی افتاد که خارج از فوتبال و کنترل ما بود.

وی افزود: در نیمه اول مشکلمان را تشخیص دادیم و در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. برخی مسائل بهتر شد. اشتباهات بچه‌گانه‌ای کردیم و گل خوردیم. در کل تیم بهتری بودیم و شانس‌های گل هم ایجاد کردیم. اتفاقات عجیبی رخ داد. همه از این اتفاقات ناراحت بودند. من عادت به انتقاد از داور ندارم. باید با اشتباهات داوری کنار بیایم. داوران پنالتی دوم ما را ندیدند. او چطور نتوانست در نیمه اول پنالتی نگیرد و بازیکن حریف را اخراج نکند. این مسئله را درک نمی‌کنم. پنالتی کاملا واضح بود و کارت قرمز هم داشت. این مسئله تمام بازی را تحت تاثیر قرار داد. همه تصمیمات در بازی امروز علیه تیم نفت آبادان بود. خیلی سخت است که بخواهم در مورد این بازی صحبت کنم. بازی هم نیمه کاره ماند و 7-8 دقیقه باقی مانده و خیلی سخت است که در این شرایط در مورد بازی بخواهیم صحبت کنیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد پرتاب سنگ به داور، در ادامه تأکید کرد: اگر بخواهم صادقانه بگویم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. مسائل مختلفی می‌شنوم اما نمی‌توانم جواب درستی در این مورد بدهم.

وی در مورد کسب پنج امتیاز از هفت دیدار و اینکه آیا تیمش به شوک نیاز ندارد، گفت: باید در این مورد فکر کنم. به خاطر عدم تمرکز برخی وقت‌ها تاوان سنگینی پرداخت می‌کنیم. خیلی خوب بازی می‌کنیم اما یک مرتبه با اشتباهی همه چیز را از دست می‌دهیم. باید در این مورد فکر کنیم. 

سرجیو در مورد اینکه عملکرد بالوتلی چطور بود، گفت:‌ امیدوارم او بتواند برای ما مفید باشد. او نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد. بعد از چهار ماه که تمرین نداشته به ما اضافه شده است و باید بیشتر کار کند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بالوتلی امروز تمرکز ندارد، خاطرنشان کرد: دوست ندارم به صورت انفرادی از بازیکنان انتقاد کنم. برخی مشکلات هست نمی‌خواهم در این شرایط انتقاد کنم و باید با خود بازیکنان صحبت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز