خبرگزاری کار ایران

هخامنش: ما ضد فوتبال نیستیم / سرمربی باکلاسی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۲۳

مدافع تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید آنها در مالکیت توپ یکی از تیم‌های برتر فصل جدید هستند و در بازی‌های مهم مجبور به دفاع کردن از برتری شان بوده‌ند.

وفا هخامنش در گفت و گو با ایلنا، درباره نتایج تیم صنعت نفت با گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: تمرینات ما چند روزی تعطیل شده و قرار است از فردا یا پس فردا دوباره برگزار شود. شرایط تیمی ما خداراشکر خوب است. کادر و بازیکنان خیلی خوب مسابقات را آغاز کردیم و در هر بازی بیشترین مالکیت و کردش توپ را داشتیم و کاملا هماهنگ هستیم ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در بازی مقابل ماشین سازی و حتی پرسپولیس نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: باید برنده می‌شدیم، یک امتیاز در این دیدارها حق ما نبود و اینجای جدول نباشیم. اما کمی بدشانس بودیم و ان شاء الله بعد بعد از تعطیلات به بهترین شرایط برسیم.

هخامنش درباره اینکه چرا در بازی تدافعی صنعت نفت باید پرسپولیس را شکست می‌داد، گفت: ما نیمه اول بازی خیلی هجومی نشان دادیم و فرصت برای گلزنی هم داشتیم اما در نیمه دوم چون می‌خواستیم از گلی که زده بودیم محافظت کنیم مجبور شدیم اینطور بازی کنیم. به هیچ وجه ضد فوتبال نیستیم و آمارهایی که در متریکا هم ثبت شده است این را اثبات می‌کند.

مدافع صنعت نفت گفت: تیمی که حمله کردن را از مدافعان شروع می‌کند چطور می‌تواند ضدفوتبال باشد، تیم ما تنها بدی که دارد، باز بازی می‌کند و اگر بسته بازی می‌کردیم طی 5 بازی حداقل دو پیروزی داشتیم.

هخامنش درباره همکاری با پائولو سرجیو عنوان کرد: تا به حال چنین سرمربی ندیده بودم و همه بازیکنان در کنار او خوشحال هستند. مربی اخلاق مداری هستند و طی هفته‌‌های گذشته همیشه با بازیکنان بوده و به آنها کمک می‌کند. واقعا سرمربی باکلاسی داریم و چون نتایج درخشان نداشته نمی‌شود او را قضاوت کرد.

او درباره وضعیت مالی صنعت نفت آبادان گفت: ما وضعیت مناسبی داریم. اردوی خوبی برپا کردیم پیش از شروع فصل و تمرینات را هم زود آغاز کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز